تشریح برنامه های دهه مبارک فجر در پاوه 

کد خبر: 301477|08:31 - 1402/11/12
نسخه چاپی
تشریح برنامه های دهه مبارک فجر در پاوه 
فرمانده سپاه ناحیه پاوه در نشست خبری با اصحاب رسانه برنامه های دهه مبارکه فجر را تشریح کرد. 

به گزارش هزارماسوله ،سرهنگ مسعود دوستی در سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن ایام دهه فجر و پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز پس از گذشت 45 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی علی رغم همه توطئه آفرینی‌های دشمنان اما این انقلاب درخت پر ثمری شده است که هر روز به ثمرات این انقلاب افزوده می شود. 

 

وی گفت:  دهه فجر، مقطعی مهم از تاریخ انقلاب ما محسوب می‌شود که در آن ملت ایران از طاغوت و ظلم رهایی یافتند. سرهنگ دوستی ادامه داد: امروز در آستانه چهل و پنجمین سالروز حیات پربرکت انقلاب اسلامی و در ابتدای مسیر گام دوم انقلاب لازم است ما نقش مهم و بی‌بدیل خود را در تحقق تمدن نوین اسلامی درک نموده و با تجدید پیمان با امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی به وظیفه ملی خود عمل نماییم. 

 

وی به پنج مرحله  انقلاب اسلامی که در منویات مقام معظم رهبری مد ظله العالی آمده اشاره کرد و گفت:  معظم له مرحله سوم تحقق اهداف انقلاب را «تشکیل دولت اسلامی» می­دانند و انقلاب اسلامی هم ­اینک در این گام قرار دارد. 

 

سرهنگ دوستی در ادامه با اشاره به برنامه های دهه مبارکه فجر و با بیان اینکه دیدار با امام جمعه پاوه، یک روز قبل از آغاز دهه مبارکه فجر برگزار می شود گفت: در بعد تبیینی نشست های بصیرتی با موضوع بازگویی اهداف و آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب برای نسل جدید قشر جوان و تشریح وظایف ما در حفظ این آرمان‌ها و دستاوردهای آن تا رسیدن به تمدن اسلامی از اهم برنامه های این دهه خواهد بود. 

 

وی گفت: رژه خودرویی و موتوری، زنگ انقلاب، کمپین ها و پویش هایی متناسب با دهه مبارک فجر، برنامه های فرهنگی، بصیرتی با محوریت تبیین ریشهه های انقلاب و دستاوردهای عظیم آن ،نمایشگاه عکس و انقلاب، دیدار با خانواده معظم شهدا، میز خدمت، کارگاههای پیشگیری از اعتیاد و طلاق و همچنین کارگاه تشویق به ازدواج، شب شعر و خاطره گویی، محفل انس با قران کریم، مسابقات ورزشی ، پخش فیلم ، اردوی راهیان پیشرفت و اعزام گروههای جهادی به مناطق محروم از دیگر برنامه هایی است که بمناسبت دهه مبارکه فجر در پاوه برگزار می شوند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد