خانواده روحانیون متوفی شهرستان پاوه تجلیل شدند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301502|22:59 - 1402/11/16
نسخه چاپی
خانواده روحانیون متوفی شهرستان پاوه تجلیل شدند
طی نشستی با حضور حاج ماموستا ملا قادر قادری و حجت الاسلام فاطمی‌نسب رئیس مرکز اسلامی کرمانشاه ، از خانواده ۱۵ روحانی محترم متوفای شهرستان پاوه تجلیل شد.

به گزارش هزارماسوله ،به نقل از پایگاه دفتر امام جمعه پاوه در این نشست صمیمانهحاج ماموستا قادری امام‌جمعۀ پاوهضمن عرض خیرمقدم و تبریک ایام دهۀ فجر انقلاب اسلامی از زحمات روحانیون معظم متوفای شهرستان که همواره زحمت‌کش حجره و مردم و انقلاب بوده‌اند، تقدیر نمودند.

 

ایشاناظهار امیدواری کردنداین ماموستایان عزیز و زحمات آنها که در طول دوران حیات خود متحمل شده‌اند، فراموش نشود و عده‌ای دست به قلم شوند و زندگی و زحمت ماموستایان این شهرستان را برای آیندگان بنویسند و به یادگار بگذارند.

 

سپسجناب حاج‌آقای فاطمی نسب مسئول مرکز اسلامی کرمانشاهبه نمایندگی از جناب حجةالأسلام و المسلمین غفوری امام‌جمعۀ محترم کرمانشاه از حضور حاضرین تشکر نمود و در خصوص خدمات جمهوری اسلامی به مردم و خانوادۀ آن‌ها و اعزه علما مطالبی بیان داشت و مجدداً از اولاد و همسران مرحومان علمای شهرستان تقدیر و طلب مغفرت نمود.

 

در ادامه امام‌جمعۀ نودشه و رئیس اوقاف پاوه و اورامانات صحبت کوتاهی داشتند و در آخر تنی چند از خانواده‌های روحانیون متوفی نیز به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند.

 

در پایان این نشست از عزیزان حاضر تقدیر به عمل آمد و مقرر شد در جلسۀ دیگری از بقیۀ خانواده روحانیون که به رحمت یزدان رفته‌اند، تجلیل به عمل آید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد