سهیلا بهشتی زاده:

انتخابات یکی از عرصه های اصلی در مشارکت اجتماعی است

سرویس: سیاسیکد خبر: 301553|13:35 - 1402/12/08
نسخه چاپی
انتخابات یکی از عرصه های اصلی در مشارکت اجتماعی است
سهیلا بهشتی زاده از فرهنگیان بازنشسته شهرستان پاوه گفت: از دیدگاه بنده انتخابات یکی از عرصه های اصلی و خیلی مهم در مشارکت اجتماعی است و وظیفه هر زن و مردی و عضوی از جامعه است که در این امر مهم شرکت بکند.

به گزارش هزارماسوله ، سهیلا بهشتی زاده از فرهنگیان بازنشسته شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما در سخنانی اظهار داشت: از دیدگاه بنده انتخابات یکی از عرصه های اصلی و خیلی مهم در مشارکت اجتماعی است و وظیفه هر زن و مردی و عضوی از جامعه است که در این امر مهم شرکت بکند.

 

وی افزود: اگر ما برای خودمان ارزش قائل بوده و برای خودمان اهمیت دهیم و آن تاثیراتی را که می توانیم در جامعه در سیستم سیاسی، اقتصادی و اجتماعی مملکتمان بگذاریم و در نظاممان دخالت مستقیم داشته باشیم باید در این انتخابات شرکت کنیم .

 

وی گفتک نیاز شرکت در این انتخابات نیز شناخت کاندیداها می باشد و افرادی را که توانمند و اصلح هستند و می توانند آن خواسته هایی را که ما داریم پیش ببرند، باید در این انتخابات مشارکت جدی داشته باشیم.

 

بهشتی زاده ادامه داد: قطعا یکی از انتخاباتی که در ایران برگزار می شود و تاثیر مستقیم منطقه ای استانی و کشوری دارد انتخابات مجلس شورای اسلامی است و ما اگر در این انتخابات مشارکتی با بینش و آگاهی شرکت کنیم قطعا فرد اصلاح را برای نماینده انتخاب کرده ایم.

 

وی در پایان با تاکید بر تاثیرگذاری بینش و اگاهی در انتخاب فرد اصلح گفت: من که انتخاب می کنم باید انتخابی درست باشد یعنی صالح ترین و کارآمدترین فرد و گویاترین افراد که یکی از فاکتورهای اصلی آن عدالت محوری آن و امانت داری است و به تمام معنا یک وکیل خوب و قابل اعتماد ما اگر انتخاب کنیم و معرفی کنیم به خیلی از خواسته های خود در سطح کلان اجتماعی خواهیم رسید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد