هفتمین کنگره داستان هورامی در نودشه برگزار می شود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301571|17:47 - 1402/12/19
نسخه چاپی
هفتمین کنگره داستان هورامی در نودشه برگزار می شود
ششمین و آخرین جلسه انجمن کتابخانه ی عمومی ۲۲بهمن نودشه در سال ۱۴۰۲ در کتابخانه ی عمومی شهر و با حضور اعضای اصلی و نمایندگان اعضا تشکیل گردید .

به گزارش هزارماسوله ، در این نشست ماموستا ملا احمد مبارکشاهی رئیس کتابخانه ی عمومی ضمن ارائه ی گزارشی از عملکرد کتابخانه گفت: خوشبختانه در سال ۱۴۰۲ عملکرد کتابخانه در حد مطلوب بوده است.

 

وی افزود: سیاست عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور امسال بر این نهاده شده که کتابخانه ها علاوه بر فعالیت مربوط به کتاب و کتابخوانی نسبت به فعال نمودن انجمن های ادبی، هنری و علمی اهتمام داشته باشد که بحمدالله در این بخش نیز کتابخانه بسیار فعال بوده و امیدواریم در سال آینده با حضور اعضای فعال کتابخانه بتوانیم گام های مؤثرتری در این مورد برداریم.

 

ماموستا مبارکشاهی در ادامه افزود: در سال آتی در نظر است هفتمین کنگره داستان هورامی را در نودشه برگزار نماییم که بزودی دبیرخانه ی آن جهت انجام تشریفات مربوطه فعال می گردد.

 

رئیس کتابخانه عمومی شهر در پایان از مهندس خسروی شهردار نودشه به دلیل پرداخت به موقع نیم درصد کتابخانه ی نودشه از بودجه شهرداری و پرداخت معوقات نیم درصد کتابخانه مربوط به سالهای گذشته نیز قدردانی نمود.

 

در این جلسه دکتر محمودی بخشدار نوسود و رئیس انجمن کتابخانه ی عمومی نودشه و انفرادی رئیس اداره ی آموزش و پرورش نوسود ضمن قدردانی از عملکرد فرهنگی کتابخانه عمومی نودشه در خصوص ضرورت توجه به مسائل فرهنگی در سطح عمومی سخنان و پیشنهاداتی را جهت اجرا در سال آینده ارائه نمودند.

 

در پایان همزمان با کل کشور طرح کتابخانه گردی بصورت نمادین در کتابخانه ی عمومی اجرا گردید در این طرح هم چنین مقرر شد تا پایان سال و فعالیت کتابخانه ،بصورت صد در صد رایگان عضویت اعضای کتابخانه تمدید و اعضای جدید ثبت نام گردند.

 

از شهروندان درخواست می گردد جهت استفاده از عضویت رایگان یکساله ی کتابخانه از روز شنبه نوزدهم اسفند ماه به کتابخانه عمومی مراجعه نمایند

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد