برگزاری مراسم تجلیل از یکصد نفر از برترین های حوزه ورزش در پاوه+تصاویر

سرویس: ورزشیکد خبر: 301584|12:36 - 1402/12/23
نسخه چاپی
برگزاری مراسم تجلیل از یکصد نفر از برترین های  حوزه ورزش در پاوه+تصاویر
مراسم تجلیل از یکصد نفر از برترین های حوزه ورزش وجوانان شهرستان پاوه برگزار شد.

به گزارش هزارماسوله ،در این مراسم از یکصد نفر از برترین های حوزه ورزش و جوانان شهرستان که موفق به کسب مقام های مختلف شده اند، تجلیل به عمل آمد.

 

در این مراسم فرماندار پاوه در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از اداره ورزش و جوانان در برگزاری این مراسم و کسب رتبه برتر این اداره در سطح استان اظهار داشت: همواره در شهرستان پاوه شاهد حضور و کسب مقام های مختلف ورزشکارانی در مسابقات کشوری و حتی جهانی بوده ایم که یاسین خسروی با کسب مدال جهانی، افتخار را برای کشور و اورامانات کسب کرد.

 

علیرضا حیدری افزود: قهرمانان ورزشی سرمایه های ارزشمند هر مملکت و کشوری هستند که با تلاش های خود به قهرمانی دست یافته اند.

 

وی گفت: این عزیزان همواره به عنوان الگوهایی برای سایر جوانان و نوجوان و به عنوان چراغ هدایت مسیر اصلی ترقی و پیشرفت دیگر جوانان هستند.

 

فرماندار پاوه ادامه داد: این قهرمانان ورزشی می توانند در مجامع بین المللی که صاحب مدالهای مختلف شوند مروج بسیار خوبی برای ورزش کشور باشند.

 

علیرضا حیدری با اشاره به دو عنصر مخرب جامعه جوانان گفت: دو عنصر اعتیاد و فضای مجازی از نوع مخرب آن، جوانان ما را تهدید می کند که متاسفانه این دو عنصر ، جوانان و نوجوانان ما را از ورزشگاهها دور کرده است.

 

وی در پایان گفت: برای جامعه ای سالم باید نوجوانان و فرزندان ما بجای استفاده مخرب از برنامه های فضای مجازی که سرچشمه آن نیز از بلاد کفر و دشمنان است، به سالنهای ورزشی و ورزش برگردند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد