جانشین فرماندهی سپاه ناحیه پاوه:

عملیات تنبیه رژیم، بخش کوچکی از قدرت نظام بود

سرویس: سیاسیکد خبر: 301660|23:30 - 1403/01/28
نسخه چاپی
عملیات تنبیه رژیم، بخش کوچکی از قدرت نظام بود
جانشین فرماندهی سپاه ناحیه پاوه گفت: عملیات تنبیه رژیم بخش کوچکی از قدرت نظام را نشان داد با اینکه در این بخش، تجهیزات پیشرفته موشکی ما استفاده نشد.

به گزارش هزارماسوله ، جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما در سخنانی با اشاره به تنبیه رژیم غاصب صهیونیستی توسط جمهوری اسلامی ایران و ضمن تبریک این عملیات به جامعه مسلمانان اظهار داشت: از لحاظ قوانین بین المللی کنسولگری هر کشوری جزء خاک آن کشور محسوب می شود و در صورت تجاوز به کنسولگری ، براساس منشور سازمان ملل آن کشور که مورد حمله قرار گرفته است حق دارد پاسخ بدهد و پاسخ ما هم قانونی بوده است.

 

سرهنگ صفدر سلطانی افزود: نظام ما از ابتدای پیروزی تا به حال، شروع کننده هیچ جنگی نبوده است، اما هر جایی که مجبور شده باشد پاسخ کوبنده و قاطع خود را داده است.

 

وی ادامه داد:  صبر جمهوری اسلامی در پاسخ به جنایتهای رژیم در طول این 4 دهه، در عین قدرت، لبریز شده بود و عملیات تنبیه رژیم بخش کوچکی از قدرت نظام را نشان داد با اینکه در این بخش، تجهیزات پیشرفته موشکی ما استفاده نشد.

 

وی اضافه کرد: گنبد آهنین آنها در مقابل عملیات ما پاسخگو نبود و در عین حال که رسوایی خاصی برای رژیم ایجاد کرد، مسائل اخلاقی از جانب ما رعایت شد و حتی یک نفر غیر نظامی کشته نشد و فقط پایگاههای اطلاعاتی و نظامی و هوایی و فرودگاههای رژیم توسط  موشکها صدمه جدی دید.

 

وی افزود: این عملیات نشان دهنده آن است که گنبد آهنین و سیستم دفاعی آنها آسیب پذیر است.

 

سرهنگ سلطانی تصریح کرد: این عملیات نظامی ما قواعد بازی را در منطقه تغییر داد، و از امروز دیگر گزینه های روی میزی نخواهد بود.

 

وی در پایان گفت: بر اثر این حمله عوامل مرتبط با رژیم تلاش می کنند در فضای مجازی و حقیقی تاثیرات آن را کم اهمیت جلوه دهند، در واقع خود آنان بر اهمیت این عملیات آگاه هستند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد