یادداشت/

راه رفته را نباید رفت

سرویس: سیاسیکد خبر: 301861|12:44 - 1403/04/07
نسخه چاپی
راه رفته را نباید رفت
نخبگان ما در یک آگاهی بخشی هوشمندانه به جامعه اهل سنت به این نتیجه رسیده اند که ائتلاف با اصلاح طلبان راهی به ناکجاآباد است .

به گزارش هزارماسوله ،بعنوان یک ایرانی اهل سنت ، بعنوان کسی که عمری در مسیر وحدت و همدلی اقوام و مذاهب این سرزمین کوشیده ام ، بعنوان خادم جامعه اهل سنت در مطالبه گری حقوق قانونی و بعنوان کسی که بیش از سی سال مشق سیاست کرده ام عرض می نمایم که ؛

ای عزیزان ، برادران و خواهران گرامی ام ، ای کسانیکه نسبت به این سرزمین ، به آینده و سرنوشت خود و فرزندانتان دغدغه دارید.

اینها را به تحقیق خدمتتان عرض می کنم که شرکت در انتخابات یک الزام ، یک ضرورت و یک فریضه ملی و دینی است .

چراکه شهروندان بی دغدغه نسبت به سرنوشت خود آینده روشنی نداشته و راهی به بن بست می برند .

شرکت در انتخابات برای هر اهل سنت مدعی دلسوزی واجب است . شرکت در انتخابات یعنی بلیط ورود به میز مطالبه گری ، یعنی اعلام همدلی،  یعنی پای در وادی قانون گذاشتن ، یعنی اعلام برادری و شرکت در انتخابات یعنی مهر تایید بر حقوق خود که همه ما باید همراه این حماسه ملی شویم .

اما در مورد اینکه چه کسی را انتخاب کنیم ؟

باید به عرض عزیزانم در جامعه اهل سنت ایران اسلامی برسانم که ما اهل سنت قطعه ای از پازل زیبای ایران اسلامی هستیم وجود ما ، زیبایی ما ، موفقیت ما و سربلندی ما به بودن در کنار سایر قطعات این پازل وابسته است .

لذا در ادامه مسیر تحقق حقوق شهروندی خود باید حکیمانه و صبورانه در مسیر قانون و مصلحت های کشور قدم برداریم .

شاکر خدای متعال هستیم که سکان کشتی ایران اسلامی در دستان حکیمی فرزانه ، رهبری عالم و عامل به وحدت و برادری حضرت آیت الله خامنه ای( مدظله العالی ) می باشد که عملا برای ما پدری مهربان و دلسوز هستند  .

لذا اولین قدم در مسیر بهبود شرایط و تغییرات مثبت در جامعه شرکت در انتخابات و دومین قدم انتخاب اصلح است .

ما تجربه ۱۶ سال حضور صددرصدی پشت سر طیف اصلاح طلب را داریم .

با شعارهای آنها امید را در دلهایمان زنده کردیم ، با لبخند آنها خندیدیم ، با وعده های آنها رو به سراب خیالی شان تشنه لب حرکت کردیم ، پشت سر آنها سیاهی لشکرشان شدیم ولی هیچگاه ما را به مقصد نرساندند .

اصلاح طلبان وعده های شیرین می کارند اما میوه تلخ می دهند .

تجربه ائتلاف های انتخاباتی ما با اصلاح طلبان شکست خورده است و هیچ دستاوردی جز ناامیدی و سرخوردگی سیاسی برای نخبگان ما نداشته است .

لذا اهل سنت در یک پروسه آگاهانه قرار گرفته است در یک " پوست اندازی سیاسی " که حضور خود در انتخابات را وظیفه ملی می داند اما انتخاب اصلح را با آگاهی و بدور از شعارزدگی انجام می دهد .

نخبگان ما در یک آگاهی بخشی هوشمندانه به جامعه اهل سنت به این نتیجه رسیده اند که ائتلاف با اصلاح طلبان راهی به ناکجاآباد است .

این پروسه از سه سال پیش با حمایت از شهید دکتر رئیسی آغاز و اکنون با سنجش برنامه ها ، همفکری با نامزدها و اعتبار سنجی تیم همراه نامزدها به گزینه ای رسیدیم که دارای شاخص های یک رئیس جمهور توانمند ، قوی ، اجرایی باشد.

کشور در شرایط سخت معیشتی بسر می برد ، رئیس جمهور آینده ما باید " اجرایی ، قوی ، جهادی ، بانفوذ و پرتلاش " باشد نه اینکه فقط با طرح مسائل تنش زا و هیجانی به فکر ایجاد هیجان کاذب انتخاباتی برای خودش باشد .

شایستگان اهل سنت بدانند که بکارگیری آنها در مدیریتهای کشور مانعی از طرف نظام اسلامی نداشته و همه ارکان نظام و در راس آنها مقام معظم رهبری برادرانه موافق استفاده از ظرفیت شایستگان اهل سنت می باشند .

اما آنچه تا بحال مانع از تحقق کامل این حق شده ، سلیقه برخی مدیران بوده است .

۱۶ سال در دولتهای اصلاح طلب وعده شنیدیم و فردای انتخابات گفتند : منتظر باشید .

گفتند : نمی گذارند ، در حالیکه خودشان هیچ اراده ای برای آن نداشتند.

به نخبگان ما گفتند :  صبر کنید ، صبر کردیم تا که علف زیر پایمان سبز شد ، ولی وعده آنها به عمل تبدیل نشد .

شرط عقل حکم می کند که " آزموده را آزمودن خطاست" .

یا که " مسلمان دو بار از یک سوراخ گزیده نمی شود " .

پس "  راه رفته را نباید رفت ".

نباید با شعار و وعده بی عمل رای خود را به صندوق کسانی واریز کنیم که فردای انتخابات آلزایمر می گیرند .

لذا با لحاظ جمع جهات و پس از بررسی های بعمل آمده معتقدم :

گزینه منتخب اهل سنت ایران باتوجه به شاخص های مدنظر و میزان همدلی نامزدهای مختلف با مطالبات ما به گزینه #دکتر_محمد_باقر_قالیباف

رسیده و ایشان را اصلح و همان رئیس جمهور منتخب خود اعلام می نمائیم .

امیدواریم با حضور حماسی خود و با قاطعیت رای خود را بنام دکتر قالیباف وارد صندوق های رای کرده و آغازی نو را بر فصل جدیدی از مطالبه گری خود در سرزمین قانون و برادری شروعی مبارک داشته باشیم.

 

✍️ سید علاءالدین حیدری

  فعال مدنی کرد اهل سنت

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد