به مناسبت سالروز تاسیس شورای نگهبان؛

جمعی از مسئولین با مسئول دفتر شورای نگهبان پاوه دیدار کردند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301916|12:49 - 1403/04/30
نسخه چاپی
جمعی از مسئولین با مسئول دفتر شورای نگهبان پاوه دیدار کردند
به مناسبت سالروز تاسیس نهاد شورای نگهبان فرماندار پاوه به همراه سرهنگ دوستی فرمانده سپاه ناحیه پاوه و حاج آقا عبدی پور نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه و هیئت همراه با حاج علی احمد باباخاص مسئول دفتر شورای نگهبان پاوه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش هزارماسوله ،به مناسبت سالروز تاسیس نهاد شورای نگهبان فرماندار پاوه به همراه سرهنگ دوستی فرمانده سپاه ناحیه پاوه و حاج آقا عبدی پور نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه و هیئت همراه با حاج علی احمد باباخاص مسئول دفتر شورای نگهبان پاوه دیدار و گفتگو کرد.

 

«علیرضا حیدری » فرماندار شهرستان پاوه در این دیدار ضمن تبریک سالروز تاسیس نهاد شورای نگهبان به تاریخ تشکیل این نهاد و جایگاه و اهمیت آن در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره داشت.

 

حیدری از تلاش‌های صورت گرفته اعضای شورای نگهبان در برگزاری پرشور و باشکوه انتخابات اخیر قدردانی کرد و گفت: الحمدالله ما شاهد برگزاری یک انتخابات سالم و بی طرفانه و پرشور در شهرستان پاوه بودیم که این نتیجه تلاشهای همه مجموعه هیئت نظارت و هیئت اجرایی و رهنمودهای امام جمعه محترم پاوه حاج ماموستا ملا قادر قادری و همراهی و همکاری اعضای محترم شورای تامین حماسه آفرینی مردم عزیزمان بودیم.

 

 » علی احمد باباخاص » مسئول دفتر شورای نگهبان و رئیس هیات نظارت بر انتخابات شهرستان پاوه ضمن بیان تاریخچه تشکیل و اهداف و وظایف شورای نگهبان ، با تاکید بر هم افزایی و هماهنگی خوب مجموعه فرمانداری با هیات نظارت و شورای نگهبان در شهرستان پاوه گفت: الحمدالله با تعامل و همکاری، صورت گرفته شاهد برگزاری انتخاباتی در کمال آرامش و سلامت، با رعایت قانون و با حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم بودیم که یک حماسه خلق شد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد