عملکرد تعاون روستایی شهرستان پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 302011|18:06 - 1403/06/10
نسخه چاپی
عملکرد تعاون روستایی شهرستان پاوه
عابد فتحی گفت: شبکه تعاونی روستایی شهرستان پاوه شامل یک اتحادیه و ۸ شرکت تعاونی روستایی و یک شرکت تعاونی زنان روستایی و ۴ شرکت تعاونی کشاورزی میباشد که با نظارت اداره تعاون روستایی فعالیت می‌کنند.

به گزارش هزارماسوله ، رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان پاوه به خبرنگار ما گفت: تعاون روستایی  مجموعه ای بزرگ شامل سازمان و شبکه میباشد. که سازمان بخش دولتی است و وظیفه حمایت ، هدایت و نظارت بر شبکه تعاونی ها را دارد و شبکه تعاونی روستایی هم بخش خصوصی و مردمی است که از مجموعه اتحادیه ها و شرکت‌های بخش روستایی و کشاورزی تشکیل شده است و وظیفه عرضه و توزیع اقلام بخش کشاورزی و خدمات رسانی به روستائیان و کشاورزان و اقشار مختلف مردم را دارند.

 

عابد فتحی افزود: شبکه تعاونی روستایی شهرستان پاوه شامل یک اتحادیه و ۸ شرکت تعاونی روستایی و یک شرکت تعاونی زنان روستایی و ۴ شرکت تعاونی کشاورزی میباشد که با نظارت اداره تعاون روستایی فعالیت می‌کنند.

 

وی گفت: اتحادیه شرکت‌های تعاونی روستایی شهرستان پاوه که از مجموعه تعاونی های روستایی و زنان تشکیل شده است دارای یک فروشگاه عرضه محصولات کشاورزی و روستا بازار است که کلیه کالاها و محصولات بخش کشاورزی در آنجا توزیع می‌گردد.

 

وی افزود: در کنار این فروشگاه روستا بازار پاوه هم توسط اتحادیه دایر شده است . این اتحادیه علاوه  براین صاحب امتیاز نمایندگی ۲۸۰۹ ایرانخودرو پاوه میباشد که بطور مستمر ومداوم  و با بالغ بر ۱۵ نفر نیروی انسانی به مردم خدمات ارائه می‌دهد.

 

وی ادامه داد: عرضه و توزیع آرد خام پز روستایی نیر از دیگر وظایف و اقدامات شبکه تعاون روستایی است که در شهرستان پاوه در ۲۵ روستای فاقد نانوایی توسط تعاون روستایی آرد خام پز روستایی توزیع  می‌گردد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد