کی روش:

كيروش صحبت هاي من بد منعکس شده

سرویس: تازه های خبریکد خبر: 42825|08:53 - 1392/05/07
نسخه چاپی
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: حرف‌هایی که در خصوص برنامه‌های تیم ملی و باز‌ي‌های لیگ برتر انجام داده بودم خیلی بد منعکس شد.
 هزار ماسوله به نقل از باشگاه خبرنگارانکی‌روش در گفتگو با خبرنگاران حاضر در جلسه اظهار داشت: حرف‌های من را اصحاب رسانه بسيار بد در جراید و رسانه‌های دیداری و شنیداری منعکس کردند، چرا که من معتقدم همواره فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ از من و تیم ملی حمایت کرده‌اند و تلاششان بر این پایه استوار بوده که یک لیگ پویا را برگزار کنند تا در پی آن تیم ملی قدرتمندی را روانه جام جهانی نماییم.
 
وی تصریح کرد: ما همواره تعامل خوبی با فدراسیون و سازمان لیگ داشتیم و تنها یک سری سوء تفاهم در این میان مطرح شده بود که آنها را حل و فصل کردیم و تنها مشکل حال حاضر ما تداخل تقویم آسایی است که در این باره نیز کاری از فدراسیون و سازمان لیگ ایران بر نمی‌آید.
 
وی افزود: اردوی تیم ملی فوتبال ایران در پرتغال به دلیل عدم بودجه لغو شد که برنامه ریزی‌های ما را بهم زد و ما را در شرایط بدی قرار داد و ما باید به دنبال راهکاری مناسب هم برای تقویم آسیایی و هم برای اردوهای خود باشیم.
 
کی روش در پایان درباره صحبت‌های تاج گفت: ما هر زمانی را هم که برای پایان لیگ تعیین کنیم باز هم به خاطر بازی‌های آسیایی دستمان بسته خواهد بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد