حضور خادمين آستان قدس رضوي در مقبره سید عبیدالله کوسه هجیج

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 294716|18:17 - 1395/05/17
نسخه چاپی
حضور خادمين آستان قدس رضوي در مقبره سید عبیدالله کوسه هجیج
خادمين آستان قدس رضوي صبح امروز در مقبره سید عبیدالله کوسه هجیج حضور پيدا كردند.

به گزارشهزار ماسوله، خادمين آستان قدس رضوي صبح امروز در مقبره سید عبیدالله کوسه هجیج حضور پيدا كردند.

 

در بدو ورود به اين شهرستان، خادمان آستان قدس رضوي با حضور در يادمان شهداي پاوه ، با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا اداي احترام كردند.

 

در ادامه اين خادمان در مقبره سيد عبيدالله كوسه هجيج نيز حضور يافتند.

 

فرماندار پاوه دز این مراسم حضور خادمان آستان قدس رضوی را سبب برکت برای استان کرمانشاه دانست و اظهار داشت: مردم این مناطق مرزی درخشان‌ترین کارنامه را در ایام هشت سال دفاع مقدس در پاسداری از ارزش‌های والای نظام جمهوری اسلامی رقم زده‌اند.

 

وی تصریح کرد: اهالی غیور و رشید شهرستان اورامانات در پیروی و حمایت از خط رهبری همواره پیشتاز بوده و از هر تحرکات ضد انقلابی ممانعت به عمل آورده‌اند.

 

این مسؤول تاکید کرد: ترویج فرهنگ رضوی در مناطق مرزی هیجان و نشاط معنوی را به همراه حرکتی وحدت‌آفرین ایجاد کرده است.

 

فرماندار شهرستان پاوه اظهار داشت: مردم با آیین و مذاهب گوناگون این شهرستان‌ها در کنار یکدیگر زندگی مصالحت‌آمیزی دارند‌ و این مسأله حاکی از تبعیت و آگاهی از آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

وی ادامه داد: مردم شهرستان پاوه و اورامانات خادم و خدمت‌گزار حضرت عبیدالله بن موسی بن جعفر به عنوان برادر امام رضا(ع) در این مناطق توفیق و ارادت ویژه‌ای دارند که یکپارچگی و وحدت در بین اهالی این منطق ملموس و مثال‌زدنی است.

سرهنگ بهشتی راد فرمانده سپاه پاوه  گفت :مردم پاوه بیش از 1200 سال است که خادم برادر آقا امام رضا(ع) هستند.


وی گفت:مردم منطقه به این خادمی افتخار می‌کنند و این باعث خوشحالی ما شیعیان است که برادران اهل سنت ما آنقدر به اهل بیت ارادت دارند.

به گفته بهشتی راد، مردم هجیج و اورامانات ثابت کردند محبت اهل بیت را در دل دارند و این محبت در استقبال از کاروان رضوی هم مشهود بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد