شهاب نادری:

دوران شعار تمام شد؛ نوبت اقدام و عمل است/عملکرد دولت در خصوص اقتصاد مقاومتی رضایت‌بخش نیست

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294718|19:13 - 1395/05/18
نسخه چاپی
دوران شعار تمام شد؛ نوبت اقدام و عمل است/عملکرد دولت در خصوص اقتصاد مقاومتی رضایت‌بخش نیست
شهاب نادری عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مقام معظم رهبری به سبب دغدغه بسیاری که در زمینه اقتصاد مقاومتی داشتند امسال را سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامیدند. وقتی راه اصلی اقدام و عمل است، دیگر نباید شعار داد.

به گزارشهزار ماسوله، شهاب نادری عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مقام معظم رهبری به سبب دغدغه بسیاری که در زمینه اقتصاد مقاومتی داشتند امسال را سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامیدند. وقتی راه اصلی اقدام و عمل است، دیگر نباید شعار داد. صحبت های مقام  معظم رهبری بسیار حائز اهمیت است. فرمایشات ایشان در تمامی جلسات خدمت به مردم است.

 

وی با اشاره به فیش های حقوقی گفت: در دولت عده ای صادقانه خدمت می کنند اما برخی‌ها به فکر مردم، دولت و نظام نیستند و منافع خودشان را می‌جویند. در حال حاضر مردم نسبت به تمامی حوزه ها بدبین شده اند. مسئولان باید با شفافیت حقوق های خود را اعلام کنند تا این بدبینی‌ها برطرف شود. 

 
نماینده مردم پاوه در مجلس دهم می گوید: مقام معظم رهبری بنابر نگرانی‌هایی که داشتند امسال را سال اقدام و عمل نامیدند و ما نیز به عنوان سربازان ایشان در این راه قدم برمی داریم. عملکرد دولت در خصوص اقتصاد مقاومتی رضایت‌بخش نبوده است. ما نه اقدام و نه عملی دیدیم فقط شعار شنیدیم. 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد