مراسم تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری ثلاث باباجانی برگزار شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294792|19:31 - 1395/05/28
نسخه چاپی
مراسم تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری ثلاث باباجانی برگزار شد
مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی پیش از ظهر امروز پنج شنبه با حضور مسئولان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل ازشاخ شمیران، مراسم تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری ثلاث باباجانی صبح امروز با حضور یوسف شاه حسینی معاون سیاسی استانداری کرمانشاه، امیر شاه آبادی مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری، شهاب نادری نماینده اورامانات در مجلس و امام جمعه ثلاث باباجانی برگزار شد، علی اکبر اکبری به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی گردید.

 

ماموستا ملا احمد شیخی : تودیع و معارفه امروز در واقع باز شدن درب فرمانداری بر روی مردم است

 

امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی به عنوان اولین سخنران این مراسم سالروز بازگشت آزادگان به وطن را تبریک گفت .

 

ملا احمد شیخی در ادامه از تلاش ها و کوشش های شبانه روزی نیروهای امنیتی و اطلاعاتی ، سپاه پاسداران ، نیروهای انتظامی و همه ی دست اندرکاران به دلیل تامین امینت پایدار و سرکوب و به هلاکت رساندن گروهای تکفیری و تند رو تقدیر و تشکر کرد.

 

امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی با استقبال از انتصاب فرماندار جدید شهرستان اظهار داد : تغییر فرماندار و انتصاب جدید در واقع باز شدن درب فرمانداری بر روی مردم شهرستان است .

 

 

ماموستا شیخی افزود : امیدوارم دیگر چاپلوسی و تملق در شهرستان ثلاث باباجانی از بین برود .

 

شیخی در پایان پیشاپیش فرا رسیدن هفته دولت را تبریک گفت و خاطرنشان کرد : انشاءالله در نماز جمعه فرماندار جدید ثلاث باباجانی در نماز جمعه ، برنامه ها ، خدمات دولت و نظام را برای مردم بیان نمایند .

 

ماموستا براتی : مسولین خدمات در خور شان به مردم مرزدار ثلاث باباجانی ارائه بدهند

 

امام جمعه شهر ازگله نیز با تبریک به عملیات غرور آفرین نیروهای امنیتی و شناسایی و هلاکت نیروهای تکفیری اظهار داشت : امنیت حاصل در گروه تلاش شبانه روزی نیروهای گمنام و بی ادعا است .

 

ماموستا براتی با تشکر از خدمات دولت و فرماندار اظهار داشت : فارغ از برخی مشکلات به وجود آمده خدمات گروسی در چند مورد قابل تشکر و تقدیر است .

 

براتی افزود : تلاش شبانه روزی فرماندار به همراه همت نماینده اورامانات در روکش آسفالت ازگله به سرپل ذهاب به همراه لوله کشی و آبرسانی به یکی از شهرک های ازگله قابل تقدیر و تشکر است .

 

وی گفت : بحث فوریت های پزشکی ازگله از دیگر درخواست های مردم این دیار بود که الحمدالله انجام شد و ما قدر دان و قدر شناش این امر هستیم .

 

امام جمعه شهر ازگله مردم ثلاث باباجانی را مردمی انقلابی و مرز دار عنوان کرد که در تمامی صحنه های مهم و حساس نظام و انقلاب را همراهی کرده اند و به آن وفا دار هستند.

 

 

ماموستا براتی بیان داشت : انتظار می رود مسئولین دلسوز نظام و انقلاب خدمات در خور شان به مردمان این دیار ارائه بدهند .

 

شهاب نادری : محل خرج درآمد های میلیاردی باید برای همگان مشخص شود / خواستار ورود قوه قضاییه هستم

 

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم عملیات غرور آفرین نیروهای نظامی ، انتظامی و امنیتی را در هلاکت و دستگیری نیروهای تکفری تبریک گفت .

 

شهاب نادری اظهار داشت : استان کرمانشاه به قطع یقین یکی از امن ترین استان های کشور است و نفوذ چند نفر نمی توانند موجب نا امنی این استان مرز دار گردد و از برخی از مسئولین محترم خواهشمند است تلاش نکنند که استان کرمانشاه را نا امن جلوه بدهند .

 

نادری خاطرنشان کرد : نا امن نشان دادن استان کرمانشاه موجب جلوگیری از سرمایه گذاری در این استان امن و مرزدار است .

 

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت : مسایل زیادی هست اما بنا به دلایلی از گفتن آن صرفه نظر خواهم کرد اما انشاءالله بعدا آنها را پیگیری خواهد کرد .

 

شهاب نادری در ادامه بیان داشت : مدارک مستند و مهمی از بحث مرز در مورد محرومیت و به وجود آمدن دودستگی بین مردم ثلاث باباجانی وجود دارد که الان از ذکر آن می گذرم اما در آینده ای نزدیک این مسایل را در حوزه قویه قضاییه پیگیری خواهم کرد .

 

 

نادری با انتقاد از اعتبارات کم اختصاص یافته به شهرستان ثلاث باباجانی خطاب به معاون استاندار کرمانشاه گفت : 4 میلیارد به شهرستان محروم و مرزی ثلاث باباجانی اختصاص یافته است که بسیار کم و ناچیز است و اگر مبلغ تخصیص یافته همین مبلغ است من به استاندار گفته ام و خواهم گفت که مبلغ 4 میلیارد تومان را برگشت بدهید و بنده با دعوت از چند سرمایه گذار مبلغ مورد نظر را جبران می کنم .

 

این نماینده مجلس افزود : متاسفانه در زمان توزیع اعتبارات فرماندار شهرستان باید از حق ثلاث باباجانی دفاع می کرد که این کار را نکرد و بجای 4 میلیارد ، 10 میلیارد می گرفتند و همین اقدامات جناب آقای گروسی است که بنده هنوز جلسه شورای اداری را در ثلاث باباجانی تشکیل نداده ام .

 

نادری عنوان کرد : مردم ثلاث باباجانی به دولت رای داده اند و دولت باید خدمات و خدمت رسانی انجام دهد اما متاسفانه در ثلاث باباجانی کمتر این خدمت رسانی به چشم می خورد و مسولین استانی باید توجه ویژه ای به این امر داشته باشند .

 

وی در خصوص آسفالت جاده ازگله اظهار داشت : وظیفه دولت است که به جاده ها برسید و ازگله از دوران رژیم ستم شاهی بخش بوده است و آسفالت یک جاده وظیفه است که باید انجام بگیرد و بنده به عنوان نماینده مردم اورامانات بارها در خصوص مشکلات جاده اورامانات به وزیر راه و شهرسازی تذکر داده ام و همواره مشکلات را از آقای بهادری مدیر کل راه و شهرسازی پیگیری می کنم .

 

نادری با اشاره به درآمدهای مرزی ثلاث باباجانی عنوان کرد : مستند دارم که در یک روز درآمد مرز مبلغ 11 میلیارد بوده است اما فقط 73 میلیون تومان آن به مردم رسیده است و باید روشن شود این مبالغ کجا رفته است و اینکه امام جمعه محترم ذکر نمودند که درب فرمانداری امروز بر روی مردم ثلاث باباجانی باز شده است بله واقعیت دارد و امروز مردم می توانند بجای عده ای قلیلی به فرمانداری مراجعه کنند و از جناب اکبری فرماندار خواهش می کنم که قدر مردم این مردم را بداند و درب فرمانداری را بر روی آنها باز بگذارد .

 

علی گروسی : اخلاق مداری سرلوحه برنامه های من در این مدت بود

 

فرماندار اسبق شهرستان ثلاث باباجانی نیز در این مراسم از مردم بابت ابراز محبت و استاندار کرمانشاه به دلیل اعتماد و سپردن سنگری دیگر از خدمت به خلق تقدیر و تشکر کرد.

 

علی گروسی گفت : با مجموع مدتی که به عنوان معاون فرماندار ، سرپرست فرمانداری و فرماندار در ثلاث باباجانی بوده ام بنده 21 ماه در این شهرستان در خدمت مردم بوده ام .

 

 

گروسی اظهار داشت : در این مدت استراتژی اینجانب این بوده است که کارها و برنامه هایم بر اساس اخلاق باشد و مورد دوم مردم داری بود که قضاوت این موارد را به مردم عزیز می پسارم.

 

وی افزود : در طول مدت خدمتم از تمامی روستاهای شهرستان بازدید و دیدن کردم و مشکلات آنها را به وضوح از نزدیک مشاهده نمودم.

 

فرماندار اسبق شهرستان ثلاث باباجانی با اشاره به گوشه ای از خدمات انجام گرفته عنوان کرد : انتقال پروژه آب از سد آزادی به دشت حر تقربیا به پایان رسیده است و حدود 95 درصد آن به تمام شده که انشالله در هفته دولت و یا حداکثر تا پایان سال به بهره برای می رسد و با این پروژه تحول عظیمی در صنعت کشاورزی شهرستان به وقوع می پیوندد که حدود 1000 هکتار از زمین های کشاورزی شهرستان زیر آب خواهد رفت .

 

علی گروسی همچنین گفت : در سال گذشته 17 پروژه راه در شهرستان شروع شد که در شهرستان ثلاث باباجانی بی سابقه بوده است و با اتمام این پروژه ها 104 کیلومتر به راه های آسفالته شهرستان اضافه می شود.

 

گروسی ضعف ها را در دو حوزه کمبود اعتبارات و توان مدیریتی در هر مکان دانست و افزود : با صبحت های که با مجموعه مسولان شهرستان و کارکنان فرمانداری انجام شده تا حد توان سوء مدیریت را بر طرف کردیم و در مشکلات در حوزه کمبود اعتبارات بوده که خارج از توان شهرستان و حتی استان است .

 

 

وی خدمات ارائه داده شده را خدمات نظام به مردم و منطقه عنوان کرد و گفت : انتظار داریم در کنار بیان مشکلات خدمات نظام را منعکس و بیان کنیم .

 

این مسئول اسبق خاطرنشان کرد : در همین شهر تازه آباد چندین شهرک دارای مشکلات بودند که با پیگیری ها و رایزنی های لازم مشکل آنان مرتع شد و این از وظایف ما مسئولین است و نیازی هم به تقدیر و تشکر نداریم چرا که در مقابل این اقدامات حقوق دریافت می کنیم .

 

علی گروسی پاسخگو بودن به مردم در همه روزهای اداری را از دیگر نقاط قوت دوران فرمانداری خود بیان کرد و افزود : حتی شبانه نیز پاسخگو مشکلات و درخواست های مردم بوده ام و در این بین حتی برخی از مشکلات شخصی ارباب رجوع ها را بر طرف کردیم و همچنین کسانی نیز بودند که درخواست شخصی و منفعت شخصی را دنبال می کردند که ما در مقابل آنها ایستادیم .

 

گروسی در پایان گفت : حضور فعالانه در شبکه های اجتماعی و مجازی و ارتباط مستمر با جوانان از دیگر برنامه های موفق در ثلاث باباجانی بود و در اینجا از همه ی مردم شهرستان و اقشار مختلف که در این مدت آن ها را زحمت داده ایم تقدیر و تشکر کرد.

 

معاون سیاسی استاندار کرمانشاه : وحدت عامل پیروزی و موفقیت

 

یوسف شاه حسینی معاون سیاسی استانداری کرمانشاه در مراسم تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان ثلاث باباجانی با درود بر شهدا اظهار داشت : قدرت ، امنیت و آرامش کشور مدیون خون پاک شهدا است .

 

شاه حسینی گفت : مردم ثلاث باباجانی مردمی مرزدار و انقلابی هستند که همیشه یار و یاور انقلاب و نظام بوده اند .

 

وی در ادامه عنوان کرد : چنانکه امام راحل بیان فرمودند رمز پیروزی انقلاب در وحدت است و زمانی که وحدت باشید پیروزی حتمی است .

 

معاون سیاسی استاندار کرمانشاه همچنین گفت : مقام معظم رهبری نیز بر کمله وحدت تاکیدات فراوانی داشته اند و وحدت را عامل پیروزی در مقابل دشمنان عنوان کرده است و هرکسی را که اختلاف را ایجاد کند در واقع شمشیر دشمن را تیز کرده است .

 

شاه حسینی با هم بودن را رمز موفقیت عنوان کرد و گفت : اراده و همکاری جمعی است که موفقیت را به وجود می آورد و اراده و همکاری در هر جا باشد عرصه را بر منفعت طلبان شخصی و دشمنان تنگ می کند .

 

معاون سیاسی استاندار کرمانشاه ابراز داشت : با هم فکری و همراهی می توانیم مشکلات استان و کشور را حل کنیم و به سوی جلو گام برداریم و در این با هم بودن دشمانان و منفعت طلبان متضرر خواهند شد.

 

این مقام ارشد استان کرمانشاه بیان داشت : دشمن همیشه در انتظار غفلت ما است چرا که دشمن در انتظار یک حرکت اشتباه ، جمله اشتباه و ... تا از این اشتباه سو استفاده نماید و حرکت و جریانی بسازد اما به شکر خدا در سایه وحدت و هم دلی دشمن تا الان نتوانسته است به این هدف شوم خود دست یابد .

 

در پایان این مراسم از خدمات علی گروسی فرماندار تقدیر و علی اکبر اکبری به عنوان سرپرست فرمانداری ثلاث باباجانی منصوب شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد