تیم دوستان پاوه به قهرمانی مسابقات نونهالان شهرستان پاوه دست یافت

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294881|12:19 - 1395/06/13
نسخه چاپی
تیم دوستان پاوه به قهرمانی مسابقات نونهالان شهرستان پاوه دست یافت
دبیر هیئت فوتبال پاوه گفت: تیم دوستان موفق شد با نتیجه سه بر یک تیم پشتیوان را شکست دهد و با 15 امتیاز قهرمان این مسابقات شود .

به گزارشهزار ماسوله، دبیر هیئت فوتبال شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار کرد: در ادامه مسابقات نونهالان شهرستان پاوه که با حضور شش تیم هانه گرمله ، دوستان  ، هورامان الف و ب ، پشتیوان و شمشیر به مناسبت حماسه 26 مرداد پاوه و گرامی داشت هفته دولت برگزار شدند ، روز پنجشنبه هفته جاری که در حساس ترین مسابقه ، قهرمان این دوره از مسابقات را تعیین می کرد دو تیم دوستان و پشتیوان به مصاف هم رفتند که در پایان مسابقه تیم دوستان موفق شد با نتیجه سه بر یک تیم پشتیوان را شکست دهد و با 15 امتیاز قهرمان این مسابقات شود .

 

یادگار اسکات افزود: تیم های پشتیوان با 12 امتیاز و شمشیر نیز با 9 امتیاز مکانهای دوم و سوم را بدست آوردند .

 

وی با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال نوجوانان نیز گفت: تیم های راه یافته به فینال مسابقات فوتسال قهرمانی نوجوانان شهرستان پاوه مشخص شدند .


وی گفت: این مسابقات که با حضور نه تیم در دو گروه چهار و پنج تیمی به مناسبت حماسه 26 مرداد پاوه و گرامیداشت هفته دولت برگزار شدند در گروه الف تیم های داریان و گلال بعنوان تیم های اول و دوم این گروه به مرحله نیمه نهایی صعود کردند .


اسکات افزود: در گروه ب این مسابقات نیز تیم های دوستان و نوریاب به نیمه نهایی صعود کردند .


وی خاطر نشان ساخت: مرحله نیمه نهایی و رده بندی این مسابقات نیز روز جمعه برگزار شدند .


وی تصریح کرد: در اولین مسابقه از مرحله نیمه نهایی دو تیم نوریاب و مقاومت بسیج داریان به مصاف هم رفتند که بعد از بازی نفس گیر این تیم داریان موفق شد با تک گل خود تیم نوریاب را شکست دهد و به فینال راه پیدا کند .


وی گفت: در دومین مسابقه نیمه نهایی دو تیم دوستان و گلال به مصاف یکدیگر رفتند که تیم دوستان موفق شد با نتیجه پرگل هشت بر یک تیم گلال را شکست دهد و حریف تیم داریان در فینال گردد .


وی در پایان گفت: بازی رده بندی نیز بین تیم های نوریاب و گلال برگزار شد که تیم نوریاب ضمن شکست چهار بر یک مقابل گلال ، مقام سوم این مسابقات را کسب نماید .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد