فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

محموله ۶۰ تنی کالاهای سلامت محور قاچاق در کرمانشاه کشف شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294885|17:26 - 1395/06/13
نسخه چاپی
محموله ۶۰ تنی کالاهای سلامت محور قاچاق در کرمانشاه کشف شد
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف انبار دپوی کالاهای سلامت محور به میزان ۶۰ تن خبر داد و گفت: ارزش این محموله قاچاق بیش از پنج میلیارد ریال برآورد شده است.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "منوچهر امان اللهی" امروز (شنبه) اعلام کرد: در پی اخبار واصله مبنی بر ورود محموله های برزگ کالای قاچاق خارجی به ویژه کالاهای سلامت محور از استان های جنوبی کشور، موضوع در دستور کار اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 


وی اظهار داشت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت به مدت چندین شبانه روز، انبار دپوی کالاهای قاچاق در یکی از محلات شهر کرمانشاه شناسایی شد و با هماهنگی مقام قضائی و همکاری سازمان های صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی انبار مذکور مورد بازرسی قرار گرفت.

 


مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد: در بازرسی از این انبار مقدار تقریبی 27 تن برنج خارجی قاچاق، 20 تن تخمه آفتابگردان خارجی، 13 تن عدس خارجی و نیز مقادیری لیمو عمانی و نمک فاقد مصرف انسانی کشف شد.

 


سردار امان اللهی ارزش ریالی این محموله 60 تنی را بالغ بر پنج میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در این زمینه یک نفر متهم نیز دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد