در درب فرمانداری پاوه ؛

پیگیری مشکلات شهرک کارگاهی پاوه توسط مالکین آن /اعتراض مالکین واحدهای صنفی این شهرک

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 294887|12:18 - 1395/06/14
نسخه چاپی
پیگیری مشکلات شهرک کارگاهی پاوه توسط مالکین آن /اعتراض مالکین واحدهای صنفی این شهرک
صبح امروز مالکین واحدهای صنفی شهرک کارگاهی پاوه ، پیگیر مشکلات موجود در این شهرک ، در درب فرمانداری این شهر شدند.

به گزارشهزار ماسوله،صبح امروز مالکین واحدهای صنفی شهرک کارگاهی پاوه ، پیگیر مشکلات موجود در این شهرک ، در درب فرمانداری این شهر شدند.

 

بنا بر این گزارش، مالکین این واحدهای صنفی ، به سبب وجود مشکلات و معضلات صورت گرفته در این شهرک کارگاهی و عدم رفع مشکلات چندین ساله آن در درب فرمانداری پاوه پیگیر موضوع شدند.

 

این مالکین با در دست داشتن بنرهایی مبنی بر اینکه " استاندار محترم به داد شهرک کارگاهی برس، شهرداری و شورا بی تفاوت هستند" خواستار مرتفع نمودن مشکلات موجود در این شهرک شدند.

 

گفتنی است که استاندار کرمانشاه نیز قرار بود امروز در گردهمایی شهرداران استان که به میزبانی شهرستان پاوه صبح امروز برگزار شد، حضور یابد که مهندس نیک کردار معاون عمرانی خود را به این گردهمایی فرستاد.

 

شایان ذکر است که بنا به گفته سلام خسروی شهردار وقت، زمین های شهرک کارگاهی پاوه در ابتدا ۱۸۸ قطعه و برای ۱۸۸ نفر  تقسیم و قطعه بندی شده بود هرچند که این نقشه نیز مورد تایید رسمی قرار نگرفته بود اما با این وجود این زمینهایی که ۱۸۸ قطعه بوده و برای این تعداد صنعت کار در نظر گرفته شده است به یکباره به ۲۱۱ و ۲۵۴ قطعه افزایش می یابد و قطعات نقشه اولیه کوچک و کوچکتر می شود و حتی فضای سبز در نظر گرفته شده برای این شهرک نیز فروخته می شود و واگذار می شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد