تیم فوتسال دوستان، قهرمان مسابقات فوتسال لیگ نوجوانان پاوه شد

سرویس: ورزشیکد خبر: 294894|22:55 - 1395/06/15
نسخه چاپی
تیم فوتسال دوستان، قهرمان مسابقات فوتسال لیگ نوجوانان پاوه شد
در مسابقات فوتسال نوجوانان لیگ شهرستان پاوه، تیم فوتسال دوستان، قهرمان این دوره از مسابقات گردید.

به گزارشهزار ماسوله، در ادامه مسابقات فوتسال نوجوانان لیگ شهرستان پاوه که روز دوشنبه با برگزاری مسابقه فینال بین دو تیم پایگاه مقاومت بسیج داریان و تیم دوستان با حضور مسولان شهر ، شهردار آقای میری ، رئیس شورای شهر آقای شیرزاد صفری ، رئیس اداره ورزش و جوانان آقای هیوا حسینی ، اعضای انجمن پشتیوان آقای آزاد حسینی ، اعضا انجمن پیشگیری از اعتیاد ژیانه وه آقای مربوط محمدی و پیشکسوتان فوتبال برگزار شد تیم دوستان موفق شد در ضربات پنالتی تیم داریان را شکست دهد و قهرمان این دوره از مسابقات فوتسال نوجوانان شود .

 


دو تیم در وقت های قانونی که بازی جذاب و نفس گیری را ارائه دادند بدون گل به پایان رسید و دو تیم جهت مشخص شدن قهرمان به ضیافت پنالتی ها رفتند که تیم دوستان موفق شد با نتیجه چهار بر سه پیروز مسابقه شود و کاپ قهرمانی را بالای سر ببرد .

 

 

در پایان مسابقه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاوه ضمن خیر مقدم به مسولان و پیشکسوتان و همچنین خسته نباشید به ورزشکاران عوامل مدیریتی تیم ها اعضا پرتلاش و فعال هیئت فوتبال اظهار کرد: این مسابقات به مناسبت حماسه 26 مرداد پاوه و گرامیداشت مقام والای شهدای انقلاب اسلامی و شهیدان اورامانات و گرامیداشت هفته دولت به همت هیئت فوتبال در سطح عالی برگزار شدند که تیم دوستان موفق شد قهرمان این مسابقات شود .

 


هیوا حسینی ضمن تقدیر از مربیان و کسانی که مشغول ارائه آموزش رشته فوتبال هستند افزود: باتوجه به کمبود امکانات ورزشی و همچنین قرار گرفتن این امکانات به بخش خصوصی همواره شاهد حضور ورزشکاران این منطقه در اردوهای تیم ملی هستیم که در رشته فوتبال و در بخش آقایان ، آروین رحمتی و سید آریز محمودی به اردوی تیم ملی فوتبال زیر 12 سال و در بخش خانم ها ، سرکار خانم ژینو رستمی به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شوند .  

 


وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با توجه به مشکلاتی که در زمین چمن نوریاب وجود دارد با همت اداره ورزش و جوانان پاوه و کمک مدیر کل محترم اداره ورزش و جوانان زمین چمن  نوریاب زیر نظر ماده 27 قرار گرفت و طبق ماده 27 مجوز واگذاری مجموعه های ورزشی را که سالها به دلیل عدم برخورداری از بودجه بصورت نیمه تمام باقی مانده اند ، به بخش خصوصی داده است که بخش خصوصی با هزینه نمودن برای این اماکن به صورت سالانه بر عهده آنها قرار خواهد گرفت و از کسانی که مایل به این کار می باشند تقاضامندیم با مراجعه به اداره ورزش و جوانان پاوه در جریان این کار قرار بگیرند که امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد زمین چمن مصنوعی مناسب و درشان جوانان این منطقه باشیم.

 

 

رئیس هیئت فوتبال شهرستان پاوه نیز ضمن ارائه عملکرد هیئت فوتبال در شش ماه گذشته اظهار داشت: با توجه به نبود زمین چمن در شهرستان بیشتر فعالیت های هیئت فوتبال در رشته فوتسال می باشد که تیم نونهالان این شهرستان قهرمان استان و نماینده استان کرمانشاه در مسابقات کشوری می باشد .

 

 

سابق حسینی افزود: تیم نوجوانان پاوه قهرمان استان و نماینده استان کرمانشاه در مسابقات کشوری بود که در بروجرد برگزار شدند . تیم بانوان این شهرستان نیز نایب قهرمان استان و نماینده استان کرمانشاه در مسابقات کشوری می باشد و تیم های بزرگسال نیز در مسابقات لیگ برتر استان و کشوری قرار دارند .

 


حسینی درادامه گفت: از کسانی که جهت اعزام تیم نوجوانان این شهرستان که نماینده کرمانشاه در مسابقات کشوری بود صمیمانه تشکر میکنیم که جا دارد ازفرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جناب سرهنگ سعید بهشتی راد، آقای هیوا حسینی ریاست محترم اداره ورزش و جوانان پاوه ، آقای شاهرخ دولتخواه ریاست محترم اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان ، آقای بهروز شفیعی ریاست محترم اتاق اصناف شهرستان، انجمن حمایت از ورزشکاران شهرستان پشتیوان، انجمن پیشگیری از اعتیاد شهرستان ژیانه وه ، آقای مربوط محمدی نماینده پخش مواد غذایی شرکت بفرین و آقای هادی رشیدی از بازاریان خوشنام شهرستان که با کمک های مادی و معنوی خود این تیم را همراهی نمودند کمال تقدیر و تشکر را داریم.

 

آقای میری نیز شهردار محترم پاوه ضمن حمایت از ورزشکاران این منطقه گفت : شهرستان پاوه دارای استعداد های خوب و با اخلاق ورزشی می باشد و خوشحالم در جمع شما ورزشکاران قرار دارم و در خصوص زمین چمن نوریاب تا آنجایی که شهرداری بتواند در این خصوص کوتاهی نمیکند.


در پایان مراسم نیز با اهدا کاپ و لوح قهرمانی از ورزشکاران ، مربیان ، سرپرست و عوامل برگزار کننده مسابقات تجلیل و تقدیر شد .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد