امام جمعه پاوه:

ملت ایران اقدامات رژیم عربستان را هیچگاه فراموش نمی‌کنند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294920|18:38 - 1395/06/17
نسخه چاپی
ملت ایران اقدامات رژیم عربستان را هیچگاه فراموش نمی‌کنند
امام جمعه شهرستان پاوه با بیان اینکه ملت ایران اقدامات رژیم عربستان را ظلمی آشکار می‌دانند و آن را هیچگاه فراموش نمی‌کنند، گفت: آل‌سعود نوکر استکبارهای جهانی است و لیاقت اداره امور حج را ندارد.

به گزارشهزار ماسوله،ماموستا ملا‌قادر قادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه ضمن محکوم کردن اقدامات عربستان، اظهار داشت: در طول یک‌ سال گذشته آل‌سعود دو عمل زشت انجام داده است.

 

وی عمل نخست را حادثه منا دانست و گفت: بی‌توجهی و بی‌کفایتی رژیم عربستان در منا موجب بروز حادثه مهمی در تاریخ شد که هرگز همانند آن رخ نداده است.

 

امام جمعه شهرستان پاوه ادامه داد: در مراسم حج دوستان خدا عاشقانه به دیدار معشوق رفتند و برای انجام اعمال حج با آن شیوه غیرمناسب مدیریت عربستان مظلومانه با خانواده‌ خود وداع کردند و عربستان هرگز این اشتباه بزرگ را قبول نکرد و هیچگاه حاضر به عذرخواهی از مسلمانان جهان نشد.

 

قادری حمله آل‌سعود به کشور یمن را دومین جنایت آشکار این دولت عنوان و بیان کرد: یمن دولتی بی‌کس، مظلوم و بی‌دفاع است که آل‌سعود ظلمی آشکار را نسبت به مردم این کشور تحمیل می‌کند.

 

وی به‌عنوان یک‌مسلمان و یک اهل‌تسنن جنایت آل‌سعود را محکوم کرد و گفت: امروز حجاج ایرانی از حضور در مکه مکرمه محروم هستند و با محکوم کردن این حرکت آن را ظلمی آشکار در حق مردم ایران می‌دانیم.

 

قادری با بیان اینکه ملت ایران اقدامات رژیم عربستان را ظلمی آشکار می‌دانند، ادامه داد: این اقدامات آل‌سعود را هیچگاه فراموش نمی‌کنیم آنها خود را خادم‌الحرمین می‌دانند در حالی که دست در دست آمریکا جنایت‌هایی را در جهان اسلام انجام می‌دهند.

 

وی مکه و مدینه را متعلق به تمامی مسلمانان دنیا دانست و گفت: آل‌سعود نوکر استکبارهای جهانی است لیاقت اداره امور حج را ندارد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد