زنگ عاطفه ها در دبستان شهید باهنر پاوه به صدا در آمد

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 295029|16:59 - 1395/07/10
نسخه چاپی
زنگ عاطفه ها در دبستان شهید باهنر پاوه به صدا در آمد
صبح امروزبا حضور در دبستان شهید باهنر پاوه زنگ عاطفه ها به صدا در آمد.

به گزارشهزار ماسوله، سرپرست آموزش وپرورش پاوه در آیین جشن عاطفه ها اظهار داشت: امروز دهم مهر ماه به استقبال  دومین مرحله از جشن بزرگ عاطفه و مهر ورزی با حضور  اقشار مختلف بویژه دانش آموزان میرویم تا باشد هرچند کم از درد ها و مشکلات مادی همنوعان وهم کلاسی ها ی خود بکاهیم ونقشی در آرامش آنها داشته باشیم .

 

امیر ظاهری افزود: برگزا ری جشن عاطفه ها فرصتی است برای  ترویج فرهنگ انفاق،صدقه و احسان و نهادینه کردن نیکوکاری ومسئولیت پذیری  در بین جامعه دانش آموزان ،نونهالان ونوجوانان .

 

وی گفت: امروزه جای جای ایران اسلامی میزبان قدم افراد خیری است که مال وثروت خود را در راه کمک به هم نوعان خود با اخلاص ودر راه خدا تقدیم می نمایند .

 

وی ادامه داد: مهر ماه را ماه محبت ویاد گیری الفبای  مهرورزی ،نیکوکاری برای  دانش آموزان دانست که باید نسبت  به سرنوشت وآینده همنوعان خود احساس مسئولیت  کنند وبه یاری هم کلاسی نیازمند خود بشتابند .

 

ظاهری تعدد موسسه های خیریه در پاوه را گویای فرهنگ بالای مردم در امر انفاق و نیکوکاری دانست وگفت : دراین راستا نیز فرهنگیان شهرستان با عضویت در موسسه ها و صندوق های خیریه و نیکوکاری پیش قدم و از اعضای اصلی این موسسه ها بشمار می آیند.

 

در پایان این آیین پرویز ایده پور فرماندار شهرستان پاوه زنگ آغاز مهر ومهربانی ونیکوکاری را در دبستان شهید باهنر پاوه بصدا در آورد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد