بیش از 14 هزار خانوار کرمانشاهی درطرح سرشماری عمومی نفوس ومسکن شرکت کردند/بیشترین مشارکت در استان، از شهرستان پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295035|20:33 - 1395/07/11
نسخه چاپی
بیش از 14 هزار خانوار کرمانشاهی درطرح سرشماری عمومی نفوس ومسکن شرکت کردند/بیشترین مشارکت در استان، از شهرستان پاوه
قائم مقام مدیر اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان کرمانشاه گفت: تا ساعت 6 صبح دیروز(شنبه) 14 هزار و 6 خانوار در سطح استان به صورت اینترنتی در طرح عمومی سرشماری نفوس و مسکن شرکت کردند.

به گزارشهزار ماسوله، مژگان نمکیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تعداد خانوار 48 هزار 398 نفر را شامل می شوند که اطلاعتشان از سامانه اینترنتی به آدرس www.sarshomari95.ir ثبت شده است.

 


وی با بیان اینکه بیشترین مشارکت در استان براساس تعداد کل خانوارهای شهرستان های مختلف از سوی مردم پاوه به ثبت رسیده است، گفت: قصرشیرین و کرمانشاه در رتبه های دوم و سوم قرار گرفته اند.

 


نمکیان یادآور شد: تا روز هفتم اجرای طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن کرمانشاه در میانه های جدول از بین 31 استان کشور قرار گرفته است.

 


قائم مقام مدیراجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان کرمانشاه افزود: در حالی که میانگین مشارکت اینترنتی مردم در طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن 7.92 درصد بوده این میزان در کرمانشاه به 7.74 درصد می رسد.

 


وی در پایان از مردم خواست تا کار مشارکت در طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن را به روزهای پایانی به علت اینکه ممکن است حجم تارفیک اینترنت بالا برود و با مشکل مواجه شوند، موکول نکنند.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد