مدیر سینما فرهنگ پاوه خبر داد:

اکران فیلم" آب نبات چوبی" در پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295037|21:22 - 1395/07/11
نسخه چاپی
اکران فیلم"  آب نبات چوبی" در پاوه
مدیر سینما فرهنگ پاوه از اکران فیلم" آب نبات چوبی" در این شهرستان خبر داد.

به گزارشهزار ماسوله،مدیر سینما فرهنگ پاوه از اکران فیلم"  آب نبات چوبی" در این شهرستان خبر داد.

 

فواد توفیقی افزود:این فیلم مسائل جوانان و مشکلات تفاوت نسلی را بررسی می‌کند؛ اختلاف دیدگاه نسل قدیم و جدید درباره مشکلات خانواده و تاثیر جامعه بر جوانان امروزی محور اصلی این فیلم است.

 

وی گفت: فیلم سینمایی " آب نبات چوبی"  چهارمین ساخته محمدحسین است  محمدحسین فرح‌بخش پیش از این فیلم‌های سینمایی «عطش»، «خصوصی» و «مستانه» را در کارنامه کارگردانی خود ثبت کرده است.

 

وی ادامه داد: آب نبات چوبی در 90 دقیقه با اجتماعی، در تاریخ دوشنبه 12 مهرماه لغایت یک شنبه 18 مهرماه در دو سانس 16 و 20:30  در شهرستان پاوه اکران می شود.

 

وی با بیان اینکه داستان این فیلم نیز درباره دختران فراری است خاطر نشان ساخت: بازیگران این فیلم نیز رضا عطاران، هنگامه حمیدزاده،سحر قریشی، میلاد کی‌مرام، کریم امینی، نگار عابدی، صفا آقاجانی، شقایق فراهانی هستند.


وی یادداستی از کارگردان فیلم را بدین صورت ارسال نمود:


یادداشت کارگردان فیلم : زمانی که کامران قدکچیان فیلمنامه اولیه «آب نبات چوبی» که براساس طرح خودش آن را نوشته بود، به من داد متوجه شدم معضل اجتماعی را در این فیلمنامه مطرح کرده است. معضلی که در جامعه ما وجود دارد، اما ممکن است همه در مواجه اولیه آن را از خودشان دور کنند. با این حال فکر می کنم زمانی که فیلم را ببینند خیلی زود متوجه می شوند که این معضل در جامعه ما وجود دارد و آن را می پذیرند. من اعتقاد دارم که سینما فقط سرگرمی است و اگر فیلمسازی بتواند در کنار سرگرم کردن مخاطب حرفی هم بزند، کار مهمی انجام داده است. مضمون این فیلم، یک مضمون تابو شکن امروز جامعه ماست و این داستان اجتماعی به شدت مرا غلغلک داد تا آن را بسازم. من با لحظه لحظه آن احساس نزدیکی کردم و این فیلم یکی از لذت بخش ترین فیلم هایی است که تا به حال ساخته ام. تیم بسیار خوب و جوانی بر سر فیلم «آب نبات چوبی» داشتم، مخصوصا فیلمبردارمان، روزبه رایگا که واقعا استثنایی بود. واقعا از تجربه ساخت این فیلم راضی هستم و هر بار از تماشای آن لذت بردم.


محمدحسین فرح‌بخش درباره فیلم گفته است: آب نبات چوبی یک فیلم غیر خطی است که با داستان جلو می رود و شاید از این منظر در سینمای ایران نمونه باشد؛ چرا که معمولاً در فیلم های غیر خطی داستانی وجود ندارد و همه چیز بر اساس فرم شکل می گیرد.


آریا عظیمی نژاد در باره موسیقی فیلم گفته است : فیلم های فرح بخش نوعی بیماری دارد که برای موسیقی بسیار جذاب است.


یکی از نکات مثبت این فیلم، از دیدگاه عبداله عیلخانی تهیه کننده «آب نبات چوبی»، آن است که نقش عطاران نسبت به فیلم های قبلی متفاوت است و این بستگی به پذیرش مخاطب دارد. منبع : (معرفی فیلم آب نبات چوبی، سایت خبری تحلیلی سلام سینما)

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد