نشست هم اندیشی اصناف و پلیس به مناسبت هفته ناجا برگزار شد

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 295038|11:03 - 1395/07/12
نسخه چاپی
نشست هم اندیشی اصناف و پلیس به مناسبت هفته ناجا برگزار شد
نشست هم اندیشی پلیس و اصناف شهرستان پاوه به مناسبت هفته ناجا در سالن جلسات ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان پاوه برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، نشست هم اندیشی پلیس و اصناف شهرستان پاوه به مناسبت هفته ناجا در سالن جلسات ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان پاوه برگزار شد.

 

در این نشست راهکارهای همکاری و تعامل اصناف با مجموعه نیروی انتظامی در راستای بهبود فضای کسب و کار و پیشگیری از وقوع جرائم و آسیب های اجتماعی مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

 

در ابتدای این مراسم فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاوه ضمن تبریک هفته ناجا و خیر مقدم به حضار اظهار داشت: هم اکنون نیروی انتظامی با اقتدار و درایت تمام ، در خدمت مردم است و باتلاش و از خودگذشتگی مثال زدنی ، امنیت را دراختیار هم شهریان قرار داده است.

 

سرهنگ حمید رضا ملکی افزود: همراهی و تعامل نیروی انتظامی با اتاق اصناف، انضباط و امنیت را در سطح جامعه و فضای کسب و کار را می توان متصور شد.

 

وی با بیان اینکه تدین مردم شهرستان پاوه همواره زیانزد بوده است گفت: همواره مواردی در جامعه وجود دارند که هم دغدغه مردم و هم دغدغه مسئولین به شمار می رود که در این راستا ما نظارت های خود را در این راستا افزایش خواهیم داد.

 

وی ادامه داد: در این شهرستانی که مردم آن به دین داری مشهور هستند، شایسته نیست که مواد مخدر از نوع شیشه در آن کشف شود.

 

وی با اشاره به موارد دیگری در سطح شهرستان افزود: در شان و جایگاه پاوه با سابقه فرهنگی و تاریخی نیست که اکنون ما مانکن هایی را در برخی از مغازه های سطح شهر مشاهده کنیم که بدحجاب و غیر اسلامی می باشند.

 

فرمانده انتظامی پاوه گفت: در خصوص واحد های بدون پروانه کسب و فروش قلیان ها در قهوه خانه ها نیز، نظارت بیشتری را با همکاری اتاق اصناف خواهیم داشت.

 

وی با اشاره به صنف طلافروشان در پاوه نیز خاطر نشان ساخت: به جاست که واحدهای صنفی طلا فروشان نیز در ساعاتی از شب را که مردم و شهروندان در خیابان ها حضور نداشته، آنها نیز ساعات کار خود را تعطیل نمایند تا خدای ناکرده اتفاق ناگواری رخ ندهد و با هماهنگی های بیشتر با نیروی انتظامی عمل نمایند.

 

در ادامه رئیس اتاق اصناف شهرستان نیز با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در شهرستان پاوه به نسبت دیگر شهرستان ها، مانکن های غیر اسلامی کمتری در مغازه ها وجود دارد که گاهی اوقات با اعمال برخی محدودیت ها نسبت به این موارد مغازه ها نیز ، چه بسا شاهد اتفاقات دیگری که در شان این شهرستان نیست باشیم.

 

بهروز شفیعی افزود: متاسفانه شهرداری و شورای شهر در برخی نقاط و اماکن عمومی که حق همه شهروندان است اقدام به اجاره مغازه های قلیان فروشی که در سطح شهر هستند به برخی افراد سودجو کرده اند که نیاز است در این راستا تجدید نظری با همکاری نیروی انتظامی صورت گیرد.

 

وی ضمن تقدیر از تمامی پرسنل نیروی انتظامی و با بیان اینکه تعامل خوبی را همواره با انتظامی شهرستان داشته ایم طی سخنانی به نقش مهم اصناف و اتحادیه های صنفی اشاره کرد.

 

در ادامه مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی نیز طی سخنانیبه معضل وجود تعدادی از مانکن های مبتذل در برخی مغازهها اشاره کرد و گفت:یکی از آسیب های بازار شهر پاوه وجود این نوع مانکن های بی حجاب و دور از شان ایران اسلامی است که امید است با تعامل و همفکری بین دو دستگاه این مهم برطرف شود.

 

ویبه قدمت و فرهنگ بالای شهر پاوه اشاره کردو اعلام کرد:شهر پاوه به شهر دانایان و نیکان معروف است و امنیت و آرامشی که در این شهر وجود دارد نشان از قدمت و شعور بالای مردم این شهر را میرساند.

 

در ادامه هر کدام از روسای اتحادیه های صنفی به بیان نظرات و دیدگاههای خود پرداختند و از فرمانده نیروی انتظامی و همکاران وی تقاضا کردند جهت هماهنگی بشتر  و همکاری مداوم جلسه ای با فرماندهان پاسگاههای شمشیر و ملندر را داشته باشند که مورد موافقت فرمانده نیروی انتظامی قرار گرفت.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد