زنگ امر به معروف و نهی از منکر در مدارس منطقه نوسود طنین انداز شد

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 295049|03:55 - 1395/07/13
نسخه چاپی
 زنگ امر به معروف و نهی از منکر در مدارس منطقه نوسود طنین انداز شد
همزمان با آغاز ماه محرم و هفته امر به معروف و نهی از منکر، با حضور فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه و هیات همراه و رییس آموزش و پرورش منطقه نوسود زنگ امر به معروف و نهی از منکر در دبیرستان دخترانه کوثر شهر نوسود طنین انداز شد.

به گزارشهزار ماسوله،  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه در این مراسم ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم، امر به معروف و نهی از منکر را فریضه ای مهم در اسلام عنوان کرد و گفت: روزه، حج، جهاد و … در برابر اهمیت امر به معروف همانند قطره ای در دریای ژرف است.

 

سرهنگ سعید بهشتی رادبا تاکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر فریضه ای فراموش شده در جامعه امروزی ما است، گفت: امر به معروف و نهی از منکر فریضه ای است که مسلمانان را از انحراف و مشکلات رها می کند.

 

ویبا بیان اینکه مهمترین پیام قیام تاریخی امام حسین (ع) امر به معروف و نهی از منکر است، قیام عاشورا را در راستای زنده نگه داشتن اسلام و فریضه امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد.

 

سرهنگ بهشتی رادشعار امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه همه آحاد جامعه عنوان کرد و در این راستا افزود: امروزه اساسی ترین و مهمترین اصل در جامعه ما امر به معروف و نهی از منکر است که اگر همه ما به آن عمل نماییم بسیاری از مشکلات و کاستی ها برطرف خواهد شد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوهبا اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص اجرای این فریضه در جامعه افزود: مقام معظم رهبری مردم کشور را نسبت به مسوولین با حالت طلبکارانه به امر به معروف و نهی از منکر توصیه نموده است و هیچ مسوولی حق کوتاهی نسبت به این مهم را در امور دینی و دنیایی مردم ندارد.

 

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسودنیز ضمن تقدیر و تشکر از فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه و همراهان و تسلیت ماه محرم ماه پیروز خون بر شمشیر در سخنانی بیان داشت: هیچ مکتب و آیینی به اندازه دین مبین اسلام برای فریضه امر به معروف و نهی از منکر ارزش و اهمیت قائل نشده است تا جایی که اسلام این دو مهم را زیربنای عرصه های اجتماعی، اخلاقی، دینی، اعتقادی، سیاسی و فرهنگی می داند.

 

منصور وهابیآگاهی و عمل را از ابزارهای امر به معروف و نهی از منکر برشمرد و از شروع بکار طرح یادآوران در تمامی واحدهای آموزش در هفته اول ماه محرم خبر داد.

 

گفتنی است در پایان این مراسم از دانش آموزان برتر دبیرستان کوثر نوسود با حضور فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه و هیات همراه و رییس آموزش و پرورش منطقه نوسود با اهداء جوایزی تقدیر شد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد