پاوه از لحاظ تعدادثبت نام کنندگان سرشماری نفوس و مسکن در صدراستان کرمانشاه است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295056|17:49 - 1395/07/15
نسخه چاپی
پاوه از لحاظ تعدادثبت نام کنندگان سرشماری نفوس و مسکن در صدراستان کرمانشاه است
فرماندار پاوه گفت: این شهرستان به لحاظ تعداد ثبت نام شدگان در سرشماری نفوس و مسکن به روش اینترنتی در رتبه اول استان کرمانشاه قرار دارد.

به گزارشهزار ماسوله، پرویز ایده پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سرشماری نفوس و مسکن بهترین فرصت برای برنامه ریزی و تصمیم گیری صحیح در جهت رشد و توسعه کشور توسط مدیران دستگاه های اجرایی است.


مدیر اجرایی سرشماری نفوس و مسکن پاوه اظهار کرد: در بخش اول طرح در این شهرستان که به روش اینترنتی است تاکنون قریب به دو هزار خانوار با جمعیتی بیش از 10 هزار نفر در سامانه مرکز آمار کشور ثبت نام کرده اند.


وی تصریح کرد: نکته قابل توجه در این طرح در شهرستان پاوه مربوط به بخش باینگان است که یکی از مشارکت پذیرترین بخش های استان و حتی کشور در بخش های اقتصادی؛ فرهنگی و اجتماعی است.


ایده پور افزود: امروز هم شاهد بیشترین و بهترین مشارکت مردم باینگان در اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن به روش اینترنتی هستیم و افتخار داریم که اعلام کنیم که تا به امروز بیش از 90 درصد مردم باینگان در بخش روستایی در سامانه سرشماری نفوس و مسکن ثبت نام کرده اند.


مدیر سرشماری نفوس و مسکن شهرستان پاوه افزود: ثبت نام به روش اینترنتی در روستاهای بخش باینگان تا روز یکشنبه آینده بطور صد درصد انجام می شود و در بخش شهری باینگان نیز تا پایان هفته آینده بیش از 80 درصد ثبت نام خانوارها انجام می گیرد.


فرماندار پاوه با بیان اینکه این مهم به واسطه حضور بخشداری کاردان و مدیر و پای کار به نام آقای اردلان حاتمی و دهیارانی پرتلاش و آموزش دیده میسر شده افزود: این اتفاق مهم در حالی به وقوع پیوسته که در این شهرستان و بخش باینگان اینترنتی به مراتب ضعیف تر از دیگر نقاط کشور وجود دارد.


ایده پور افزود: با این وجود می توانم بگویم که بخش باینگان اولین بخش در کشور خواهد بود که سرشماری را بصورت اینترنتی تا موعد مقرر به پایان خواهد رساند.


وی اظهار کرد: ثبت نام سرشماری به روش اینترنتی در بیشتر ادارات شهرستان پاوه انجام شده و امیدواریم در زمان باقی مانده تمام ادارات شهرستان بطور صد درصد ثبت نام کارکنان خویش را انجام دهند.


وی در پایان از حمایت های روحانیان شهرستان به ویژه امام جمعه شهر پاوه در ترغیب و تشویق مردم برای مشارکت در سرشماری نفوس و مسکن قدردانی کرد و خواستار تداوم این حمایت ها شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد