فرماندار پاوه:

90 درصد سرشماری در بخش باینگان به روش اینترنتی انجام شده است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295066|01:18 - 1395/07/18
نسخه چاپی
90 درصد سرشماری در بخش باینگان به روش اینترنتی انجام شده است
فرماندار شهرستان پاوه با اشاره به مشارکت بیش از 2 هزار خانوار این شهرستان در طرح سرشماری نفوس و مسکن سال 95 به روش اینترنتی، گفت: تا به امروز 90 درصد سرشماری در بخش باینگان شهرستان پاوه به روش خودتکمیلی انجام شده است.

به گزارشهزار ماسوله،پرویز ایده‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه درخصوص اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن سال 95 به روش اینترنتی در شهرستان پاوه، اظهار داشت: در بخش نخست سرشماری تاکنون بیش از 2 هزار خانوار در این شهرستان به شکل اینترنتی و خودتکمیلی ثبت‌نام کرده‌اند.

 

فرماندار شهرستان پاوه با بیان اینکه این آمار در سطح کشور و استان کرمانشاه آمار خوب و مورد توجه‌ است، ادامه داد: تاکنون شهرستان پاوه در بین دیگر شهرستان‌های استان از لحاظ ثبت‌نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن سال 95، پیشرو است.

 

این مسؤول با اشاره به مشارکت بی‌نظیر مردم بخش باینگان شهرستان پاوه در تمامی زمینه‌ها بخصوص ثبت‌نام نفوس و مسکن به روش اینترنتی سال 95، افزود: تا امروز 90 درصد سرشماری در بخش باینگان به روش اینترنتی انجام شده است.

 

اید‌پور با بیان اینکه در تلاش هستیم تا روز یکشنبه به طور صدرصد مردم در بخش باینگان در طرح سرشماری ثبت‌نام اینترنتی کنند، گفت: با همکاری دهیاران، بخشداری و مردم مشکلات اینترنت در این بخش مرتفع شده است در صدد هستیم بخش باینگان رتبه نخستین ثبت‌نام سرشماری به روش خوداظهاری را در کشور به خود اختصاص دهد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد