پاوه، همچنان در صدر استان از لحاظ تعدادثبت نام کنندگان سرشماری نفوس و مسکن/در بخش های استان نیز، بخش های باینگان و نوسود نیز در جایگاه اول و سوم ایستادند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295076|02:15 - 1395/07/19
نسخه چاپی
پاوه، همچنان در صدر استان از لحاظ تعدادثبت نام کنندگان سرشماری نفوس و مسکن/در بخش های استان نیز، بخش های باینگان و نوسود نیز در جایگاه اول و سوم ایستادند
از زمان آغاز ثبت نام اینترنتی، شهرستان پاوه به لحاظ تعداد ثبت نام شدگان در سرشماری نفوس و مسکن به روش اینترنتی همچنان در رتبه اول استان کرمانشاه قرار دارد.

به گزارشهزار ماسوله، قائم مقام طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان کرمانشاه از مشارکت 49 هزار و 341 خانوار کرمانشاهی در این طرح و تا ساعت 6 صبح امروز (یکشنبه) خبر داد.

 

 

مژگان نمکیان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تعداد خانوار که در طرح سرشماری شرکت کرده اند شامل 168 هزار و 259 نفر می شوند.

 


وی افزود: تاکنون 27 درصد از خانوارهای هدف که از قبل پیش بینی شده بود در طرح عمومی سرشماری عمومی نفوس و مسکن ثبت نام کرده اند.

 


نمکیان ادامه داد: بیشترین مشارکت با توجه به تعداد خانوارها ازسوی مردم پاوهرقم خورده و شهرستان های قصرشیرین و کرمانشاه نیز در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.

 


قائم مقام طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان کرمانشاه همچنین به مشارکت بسیار خوب مردمبخش باینگانشهرستان پاوه در این طرح اشاره و اظهار کرد: از مجموع سه هزار و 161 خانوار این بخش تاکنون یک هزار و 792 خانوار در طرح مشارکت داشته اند.

 


وی یادآوری کرد: بخش مرکزی گیلانغرب وبخش نوسود پاوهنیز در رتبه های دوم وسومدر بین بخش های استان قرار دارند.

 


نمکیان همچنین از اختصاص 10 دستگاه اتوبوس رایگان برای طرح سرشماری خبر داد و گفت: این اتوبوس ها که متصل به اینترنت هستند از ساعت 9 صبح تا 9 شب در نقاط حاشیه ای و پررفت و آمد شهر مستقر شده و اطلاعات شهروندان را جمع آوری می کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد