یکی از کارشناسان شرکت مخابرات کرمانشاه؛

مشکل قطعی اینترنت در پاوه، مربوط به کابل برگردان و آپدیت کردن اطلاعات است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295083|22:32 - 1395/07/19
نسخه چاپی
مشکل قطعی اینترنت در پاوه، مربوط به کابل برگردان و آپدیت کردن اطلاعات است
در به وجود آمدن قطعی های مکرر اینترنت مخابرات در شهرستان پاوه یکی از کارشناسان 2020 شرکت مخابرات کرمانشاه گفت: مشکل قطعی اینترنت در پاوه، مربوط به کابل برگردان و آپدیت کردن اطلاعات است.

به گزارشهزار ماسوله، اينترنت مورد استفاده در شهرستان پاوه اين روزها با اختلالات زيادي از طرف مخابرات شهرستان پاوه مواجه است، چه بسا گاها به دليل اختلالات و قطعی های مکرر، شهروندان امكان دسترسی به اینترنت را برای امورات روزمره خود، ندارند.

 

بر این اساس اگر جامعه و مردم بخواهند که از فضای مجازی استفاده کرده و امورات خود را از این طریق انجام دهند، نیاز است که زیر ساخت هاي لازم در حوزه اينترنت تقویت شده و در اين راستا سرعت آن را بهبود بخشند.

 

در یک هفته اخیر نارضایتی کاربران شهرستان پاوه از خدمات اینترنتی و به وجود آمدن قطع و وصل های مکرر که بابت آن متحمل هزینه هایی می شوند، رو به افزایش گذاشته و در این میان هیچگاه هم خسارتی بابت اختلالات و قطع و وصل شدن‌های مکرر از جانب مخابرات را دریافت نکرده اند.

 

در شهرستان پاوه نه تنها زير ساخت مناسب و كامل اينترنت وجود ندارد بلكه مخابرات اين شهرستان نيز حتي دليل خاص و روشني را براي قطعي و كندي ان اعلام نمي دارد، هربار که اینترنت مخابرات شهرستان پاوه كند یا قطع می شود، به بهانه هايي چون قطعي فيبر نوري و اختلالات شبكه اين قضيه را سرپوش خواهند گذاشت.

 

یکی از کارشناسان پشتیبانی اینترنت شرکت مخابرات در گفتگویی با خبر نگار ما درخصوص قطع های به وجود آمده در یک هفته اخیر در شهرستان پاوه گفت: مشکل قطعی اینترنت پاوه مربوط به کابل برگردان و آپدیت کردن IT شرکت مخابرات است.

 

وی افزود: این دو مشکل باعث شده است که قطع و وصل های مکرر را داشته باشیم و ان شاالله هر چه زودتر این مشکل برطرف خواهد شد.

 

نكته قابل تامل اين است كه شركت مخابرات با ارائه خدمات خود درآمدهاي ثابتي را از كاربران اينترنت دريافت خواهد كرد، چه بسا اين كاربران به دلايل قطعي اينترنت گاها در مجموع 10 روز را در ماه از اينترنت بهره ببرد، ولي با وجود اختلالات و قطعي هاي اينترنت، حاضر به خسارت در قطعي به وجود آمده نيست و تاکنون شاید هیچ کاربری نباشد که بابت این اختلالات خسارت گرفته باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد