نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس:

مشکلات کرمانشاه را می‌بینند و کاری نمی‌کنند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295237|16:42 - 1395/08/18
نسخه چاپی
مشکلات کرمانشاه را می‌بینند و کاری نمی‌کنند
نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس گفت: مشکلات و معضلات استان دیده می‌شود، اما در سطح استانی و کشوری کاری انجام نمی‌شود.

به گزارشهزار ماسوله،شهاب نادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: به عنوان خدمت‌گزاران و نمایندگان مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، کاملا منتقد دولت نیستیم و قصد قرار گرفتن در مقابل مجلس را نداریم، همه مجموع نمایندگان برای مطالبات استان انجام وظیفه می‌کنند.

 

وی تصریح کرد: هرگز به مخالفان دولت باج نمی‌دهیم و در کنار دولت هستیم، اما از معاون پارلمانی رئیس جمهور و سایر نمایندگان کشور انتظار داریم.

 

نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس با اشاره به اینکه برخی مسؤولان مشکلات استان را می‌بینند و کاری انجام نمی‌دهند، افزود: سهمی به مناطق محروم داده نمی‌شود و همه ادارات حتی در سطح استانی نیز از بخش کشاورزی تا صنعت، معدن و تجارت و ... اعلام می‌کنند بودجه ندارند.

 

نادری تصریح کرد: تقریبا هر روز با نمایندگان و معاونان دولت در مجلس رو در رو می‌شویم و آن‌ها نیز از مشکلات و معضلات استان کرمانشاه در زمینه‌های مختلف مطلع هستند.

 

وی با انتقاد به عدم رسیدگی به مشکلات استان به طور جد در مجلس گفت: با این اوضاع و برخورداری روستاها و مناطق روستایی از پتانسیل و امکانات بهتر است برای استان هیچ کاری نکنیم چون روستاها برخوردارند، اما در مابقی موارد کار انجام بدهیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد