فرماندار پاوه: جوانان ارزشمندترین سرمایه هر کشوری هستند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295469|19:06 - 1395/09/30
نسخه چاپی
فرماندار پاوه: جوانان ارزشمندترین سرمایه هر کشوری هستند
فرماندار شهرستان پاوه گفت: جوانان گرانبهاترین و ارزشمند ترین سرمایه هر جامعه و هر کشوری محسوب می شوند.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از ایرنا، پرویز ایده پور روز سه شنبه در اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان که با حضور مسوولان و جمعی از نمایندگان جوانان در فرمانداری برگزار شد، توجه به جوانان را به عنوان یک راهبرد در راستای توسعه و پیشرفت کشور مورد تأکید قرار داد و افزود: با برنامه ریزی و ایجاد اشتغال باید از این سرمایه گرانبها در جهت تحقق اهداف متعالی نظام استفاده بهینه شود.


وی به تأثیر تغییرات در جوامع و نقش این تغییرات در توسعه اشاره کرد و گفت: اگر بخواهیم از قافله جهانی عقب نمانیم باید سرعت خود را با تغییرات جهانی متناسب کنیم تا در جاده توسعه عقب نمانیم و این رسالت فقط با مشارکت جوانان میسر است.


فرماندار پاوه، با اشاره به اهمیت نقش مشارکت جوانان گفت: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی که جنگی نابرابر را علیه کشور نوپای ایران تحمیل کردند این جوانان بودند که در قالب بسیج مردمی در مقابل ارتشی متشکل از تقریبا تمام جهان ایستادند و پیروز شدند.


ایده پور افزود: نشست با جوانان باید کاربردی و کارشناسی باشد و شرکت کنندگان در این نشست ها و جلسات با مطالعه و ایده جدید حاضر شوند.


وی تصریح کرد: تهدیدی که امروز جوانان ما را هدف قرار داده است فرهنگ است و این فرهنگ در قالب فضای مجازی امروز تهدیدی خطرناک برای جوانان ما است که نیازمند برنامه برای مقابله با آن هستیم.


فرماندار پاوه: تقویت باورهای دینی و اعتقادی جوانان، آموزش مهارتهای سبک زندگی متناسب با تغییرات شتاب دار در جوامع و استفاده از ظرفیت های فرهنگی و دینی و علمی علما و فرهیختگان برای ساماندهی امور جوانان و مقابله با تهدیدها و آسیب های اجتماعی را در شهرستان مورد تأکید قرار داد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد