معاون فرماندار پاوه:

اسلام، انقلاب اسلامی و رهبری وجه مشترک نظام جمهوری اسلامی هستند/ فتنه 88 با هوشیاری ملت و تدبیر و درایت رهبری خنثی شد

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 295485|11:47 - 1395/10/06
نسخه چاپی
اسلام، انقلاب اسلامی و رهبری وجه مشترک نظام جمهوری اسلامی هستند/ فتنه 88 با هوشیاری ملت و تدبیر و درایت رهبری خنثی شد
معاون فرماندار شهرستان پاوه گفت: اسلام، انقلاب اسلامی و رهبری وجه مشترک و اساس نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از ایرنا، سید نجیب میرانی روز دوشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت حماسه نهم دیماه که در سرسرای جلسات فرمانداری پاوه تشکیل شد، افزود: هوشیاری و بصیرت در هر زمان و مکان الزامی و از ضرورت های نظام است.


معاون فرماندار پاوه با تشریح رویدادهای مهم و سرنوشت ساز تاریخ انقلاب اسلامی از جمله نهم دیماه گفت: انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران از بدو پیروزی تاکنون همچون خاری در چشم دشمنان بوده و هست و استکبار و استعمار طی 37 سال از عمر انقلاب و نظام اسلامی ایران از هیچ تهدید، توطئه و ترفندی برای براندازی این انقلاب و نظام دریغ نکرده اند.


میرانی افزود: دشمنان با ترفندهای متعدد همچون جنگ قومی و مذهبی، ترور و تحریم تا جنگ هشت ساله نابرابر و آخرین تلاش آنان فتنه 88 بود که با هوشیاری ملت و تدبیر و درایت و حکمت مقام معظم رهبری وهوشیاری و بصیرت ملت خنثی شد.


وی به مناطره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری امریکا اشاره کرد و آن را مایه شرمساری و رسوایی سردمداران امریکا دانست و گفت: هر آنچه که به لحاظ اخلاقی نزد هر انسانی مردود است آنان به هم نسبت دادند.


وی بر همکاری و همراهی تمامی ادارات و ارگانهای شهرستان با ستاد برگزاری حماسه نهم دی تأکید کرد و خواستار حضور پررنگ مدیران و کارکنان ادارات در کنار قشرهای مختلف مردم در این مراسم شد.


در ادامه این جلسه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پاوه نهم دیماه را انقلابی دیگر در آرمان خواهی و ولایت مداری ملت ایران دانست و با بیان اینکه فتنه 88 پیشینه ای بیست ساله در کشور ما داشت، گفت: تمام فتنه هایی که علیه نظام اسلامی مان اتفاق افتاده به برنامه ریزی بیگانگان و همراهی عناصر داخلی بوده است که با هوشیاری مردم و تدبیر و هدایت رهبری خنثی شده است.


سرهنگ سعید بهشتی راد با بیان اینکه مردم پاوه به همراه مردم اصفهان یک روز زودتر بصیرت و ولایت مداری خویش را به نمایش گذاشتند، افزود: باید با هرچه باشکوهتر برگزار نمودن سالروز حماسه نهم دیماه بر تداوم و استمرار این ولایت مداری بیفزاییم.


مراسم سالروز حماسه نهم دیماه روز چهارشنبه هشتم دیماه در مسجد شهدای شهر پاوه با حضور قشرهای مختلف مردم بصیر و ولایت مدار شهرستان پاوه برگزار می شود.


شهرستان پاوه در هشتم دیماه سال 88 به همراه مردم اصفهان یک روز زودتر سراسر کشور با راهپیمایی باشکوهی بصیرت خود را به نمایش گذاشتند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد