از مدال آوران ورزشی پاوه در مسابقات آموزشگاهی استان تجلیل شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295858|22:39 - 1395/12/24
نسخه چاپی
از مدال آوران ورزشی پاوه در مسابقات آموزشگاهی استان تجلیل شد
جشنواره تجلیل از مدال آوران ورزشی شهرستان پاوه در مسابقات آموزشگاهی استان کرمانشاه باحضور مسوولان، مربیان ورزشی، دانش آموزان و اولیاء در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه در این مراسم ضمن تبریک حلول رستاخیز طبیعت و تقدیر از زحمات مربیان ورزشی و دبیران تربیت بدنی افتخار آفرینی دانش آموزان دختر و پسر را در رشته های ورزشی تنیس روی میز، والیبال و فوتسال در مسابقات آموزشگاهی استان موجب مباهات و غرور جامعه ورزش و فرهنگیان شهرستان عنوان کرد.

 

مختار برزگرفرد ورزشکاران را دارای چهار فاکتور اصلی معرفی کرد و گفت: دگربینی، روحیه جنگ گرایی، شناسایی تاکتیک رقیبان و اهتمام به نظم در فعالیت ها از ویژگی های اساسی ورزشکاران است.

 

وی جامعه ورزش را جامعه ای سرشار از همکاری و تعاون عنوان کرد و افزود: در خانواده ها و جوامعی که استبداد رفتاری و گفتاری حاکم است، فرصت ترقی و شکوفایی استعدادها برای افراد مهیا نمی شود؛ اما در ورزش تیمی کارکردن افراد و تقسیم وظایف موجب رشد و ترقی ورزشکاران شده و درنهایت باتاکید بیشتر بر این موارد استعداد دانش آموزان و ورزشکاران شکوفا می شود.

 

برزگرفرد با بیان اینکه پیروز شدن تیم های ورزشی شهرستان با امکانات حداقلی بر نواحی و شهرستان ها برخوردار استان، نشان از شایستگی مربیان و تلاش دانش آموزان دارد در خاتمه ابراز امیدواری کرد با حمایت و همراهی یکدیگر بتوانیم استعدادهای بالقوه فرزندان این دیار را بالفعل نموده و شاهد درخشش آنان برسکوی مسابقات کشوری و بین المللی باشیم.

 

بخشدار مرکزی پاوه نیز دانش آموزان ورزشکار را پرنشاط و دارای انگیزه و انرژی بالا توصیف کرد و از افتخار آفرینی دانش آموزان این دیار با کمترین امکانات تجلیل کرد.

 

هوشیار عبدالله زاده از اهتمام مدیریت آموزش و پرورش پاوه، انجمن پشتیوان و اداره ورزش و جوانان در برگزاری این مراسم تقدیر کرد و افزود: ورزش سرمنشاء و عنصر اساسی جوامعی است که عاری از مشکلات و نابهنجاری های اجتماعی است.

 

وی به چالش های ورزش شهرستان اشاره کرد و فعال نمودن کارگروه و جلسات جوانان و نوجوانان توسط اداره ورزش و جوانان را مهم توصیف کرد و خواستار تخصصی شدن کارگروه ها و استفاده از مربیان و پیشکسوتان عرصه ورزش و مسائل تربیتی و اخلاقی شد.

 

عبدالله زاده مدیریت سالن های ورزشی توسط بخشی از هیات های شهرستان را یکی از راهکارهای مهم در توسعه ورزش شهرستان و کاهش هزینه ورزشکاران عنوان کرد و افزود: در راستای وظیفه و رسالتی که برعهده داریم و همچنین به عنوان یک شهروند باید درجهت توسعه ورزش شهرستان گام برداریم و در این رسالت خطیر همراه و همگام یکدیگر باشیم.

 

پخش یک کلیپ از مدال آوران ورزشی شهرستان و کلیپی نوستالژیک از مسابقات لیگ فوتبال شهرستان در دهه ۶۰ از دیگر بخش های این مراسم بود که مورد توجه حضار قرار گرفت. همچنین شور و هیجانی ایجاد شده به واسطه اجرای خوب سیروس امین زاده مجری مراسم و همچنین تشویق و همراهی گرم دانش آموزان در سالن، از موارد جالب توجه جشنواره تجلیل از مدال آوران ورزشی بود.

 

گفتنی است در پایان از مربی، سرپرست و ورزشکاران تیم های آموزشگاه های حضرت سمیه (مقام اول والیبال)، حضرت فاطمه(مقام اول تنیس روی میز)، حضرت خدیجه (مقام دوم والیبال)، فردوس دوریسان(مقام دوم فوتسال)، فرهنگیان(مقام دوم تنیس روی میز) و شهدای نوریاب (مقام سوم فوتسال) باحضور مسوولین و پیشکستوان ورزشی تقدیر شد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد