برگزاری مراسم تجلیل از دانش آموزان برتر درسی واخلاقی در پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295869|18:05 - 1395/12/26
نسخه چاپی
برگزاری مراسم تجلیل از دانش آموزان برتر درسی واخلاقی در پاوه
مراسم تجلیل از دانش آموزان برتر درسی واخلاقی در آموزشگاه متوسطه اول حاج عنایت شیانی پاوه برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، تشویق که یکی از تقویت کننده های مثبت در روانشناسی می باشد در جهت هرچه بیشتر شکوفا نمودن استعدادهای  دانش آموزان نقشی سازنده وموثردارد . بی شک و براساس آیات مبارک قرآن مجید تزکیه نیز مقدم برتعلیم  است .


آموزشگاه متوسطه اول حاج عنایت شیانی نیز درراستای اعتلای این اخلاق  وظیفه خود دانست درآخرین چهارشنبه اسفند در سال ۹۵ اقدام به برگزاری جشن باشکوهی دراین زمینه نماید.


فاروق مومنی مدیر مدرسه در این مراسم ضمن تبریک سال جدید به تشریح برنامه های مدرسه پرداخت و از کمک های داوطلبانه اولیاء در طول ماه گذشته به عنوان ارزشمند ترین هدیه از طرف اولیاء به دانش آموزان یاد کرد و از خداوند متعال طلب نمود که این کمک ها را در راه صدقات جاریه برای ایشان قرار دهد .


در ادامه برنامه پس از قرائت شعر توسط دانش آموز ژیوار حسنی ، معاون آموزشی به موضوع تشویق به عنوان یک عامل مهم جهت پیشرفت دانش آموزان اشاره کرد و از حضور پرشور اولیا در مدرسه تشکر نمود .


در ادامه مدیریت آموزش و پرورش به جایگاه علم ودانش امروزی  در پیشرفت هر چه بیشتر بشر اشاره نمود و افزود: در گذشته داشتن فرزند بیشتر،از افتخارات بشر بود اما اکنون داشتن علم و دانش روز و مسلط بودن بر اوضاع و احوال را از افتخارات مهم دانست واز اولیا به عنوان بهترین معلم در کنار مدرسه وجامعه که به دانش آموزان ادب ،اخلاق  وعلم می آموزند یاد کرد .

همچنین ضمن تبریک به دانش آموزان اولیا وتقدیر از زحمات پرسنل ودبیران مدرسه برای آنان آرزوی سالی سرشار از موفقیت و امید وآرزو را از خداوند متعال مسئلت نمود .


درادامه اهدا هدایایی نقدی را به گروه سرود مدرسه تقبل نمود.


در پایان با حضورمدیر و معاونین مدرسه ،دبیران و رئیس انجمن اولیا ومربیان با تقدیم لوح سپاس واهدا کارت هدیه از ۵۸ نفر برتر درسی و ۲۱ نفر برتر اخلاقی و تربیتی از دویست الی ششصد هزار ریال تقدیر به عمل آمد .

 

آموزشگاه متوسطه اول حاج عنایت شیانی نیز در پایان به خبرنگار ما گفت: در اینجا لازم است از مدیریت محترم و ساعی آموزش وپرورش ،مسئول محترم حراست ،معاون محترم  پشتیبانی و مسئول دفتر مدیریت محترم به جهت حضور و پشتیبانی از فعالیت های مدرسه ،دبیران محترم که در طول شش ماه گذشته با همت وتلاش خود در جهت پیشرفت مدرسه تلاش نموده اند و اولیا گرانقدر که با پشتیبانی مالی خود همواره با مدرسه همراه  بوده اند تقدیر وتشکر نموده و برایشان آرزوی سعادت دنیوی و اخروی را از حی سبحان خواهانیم .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد