گزارش خبری/

شروع به فعالیت شاخه خواهران جمعیت پیشگیری از اعتیاد شهرستان پاوه و عملکرد یک ساله جمعیت

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295870|18:16 - 1395/12/26
نسخه چاپی
 شروع به فعالیت شاخه خواهران جمعیت پیشگیری از اعتیاد شهرستان پاوه و عملکرد یک ساله جمعیت
فعالیت شاخه خواهران جمعیت پیشگیری از اعتیاد شهرستان پاوه شروع به کار کرد.

به گزارشهزار ماسوله، سال دیگری  گذشت خیلی خرسند هستیم که سال 95 راباهمراهی شما همشهریان عزیزو همکاری ارگانهای دولتی و غیر دولتی و همچنین همکاری شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر استان طی کردیم و فعالیتهای ذیل نشان از پویایی شما بزرگواران برای شهری عاری از اعتیاد و سلامت روان همشهریانمان می باشد.

 

از طرف خود و هیئت مدیره محترم نهایت سپاس و تشکر را داریم.خوشبختانه در اخرین جلسه امسال در روز 25 اسفند مصادف با شروع بکار و فعالیت شاخه خواهران جمعیت بودیم امیدوارم که این خواهران گرامی بتوانند در زمینه کاری خود برای هدفی والا که همانا سلامت روان دختران و زنان جامعه ما باشند موفق عمل کنند.

 

اعضای شاخه خواهران ژیانه وه عبارتند از خانم ها نعیمه طبیب زاده،ایران کیانی،نرگس کنعانیان ،فاءزه نوروزی،بیان احمدی و پرستو فرزد.

 

در اخر نیز فعالیتهای سالی که گذشت را جهت یادآوری دوستان اورده و همچنین آرزومندیم که سال 96 سالی پر از شادی و شاد کامی و سعادت برای شما همشهریان عزیز باشد و پیشاپیش به شما عزیزان تبریک میگوییم.


سعدی سپنجی دبیر ژیانه وه

 

گزارش مختصری از فعالیت های فرهنگی ـ آموزشی ـتبلیغی ـ هنری و ورزشی جمعیت در سال 95

 

  1. شرکت فعال در جلسات کمیته فرعی شهرستان در فرمانداری
  2. شناسایی چند کانون توزیع و افراد شاخص در این راستا و معرفی آنها به نیروی انتظامی
  3. کمک  مالی به شهروندی که به ترک مواد مخدر از نوع شیشه کرده  است از ابتدای سال 95
  4. اقدام به ارسال بروشور آموزش و اطلاع رسانی پیشگیری از اعتیاد (سیگار)در مقاطع تحصیلی راهنمایی و متوسطه  (دخترانه- پسرانه)سطح شهرستان پاوه.17(/11/95)                             
  5. اقدام به ارسال جزوه آموزشی پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر و سیگار به کلیه ائمه محترم جمعه و جماعت سطح شهرستان و روستاهای اطراف شهرستان و آموزش آن در یکی از نمازهای جمعه و جماعت در طول سال از ابتدای سال 95                     
  6. گردهمایی فعالین ورزشی در عرصه پیشگیری از مواد دخانی با نام خانواده سالم شهر پاک و تقدیر از ورزشکاران و تهیه بروشور آموزشی در خصوص شناخت و پیشگیری از استعمال دخانیات و قلیان و توزیع آن در گردهمایی.ابتدای سال 95
  7. انجمن ژیانه وه با حضور جوانان و ورزشکاران و جمعی از مسئولین قلیان ها را به آتش کشیدن و پایه های شیشه ایی آنها به گلدان تبدیل شد و آن روز را به نام روز قلیان و سیگار تعین شد.1/2/95
  8. بستن قهوه خانه سنتی (عرضه کننده قلیان)در پاوه توسط اعضای انجمن30/2/95
  9. اقدام به تعطیلی مکان عرضه قلیان  و مساعدت مالی به فرد  عرضه کننده قلیان (4/3/95)
  10. جمعیت پیشگیری از اعتیاد پاوه در راستای اهداف خود و مهیا کردن جامعه ایی عاری از اعتیاد و آشنا کردن همشهریان عزیز با مضرات قلیان و سیگار به مناسبت هفته جهانی مبارزه با اعتیاد در ماه مبارک رمضان در مساجد شهرستان پاوه و مساجد باینگان و نودشه سخنرانی هایی ارائه دادند.(20/4/95)
  11. حمایت  مالی از خانواده آسیب دیده(10/5/95)
  12. حضور تیم فوتسال نوجوانان ژیانه وه  و حمایت مالی این تیم به عنوان تنها نماینده استان کرمانشاه در مسابقات کشوری.(30/6/95)
  13. توزیع برچسپ ها و کارت های ویزیت به شعار(در این مکان از عرضه هرگونه سیگار و مواد دخانی به افراد زیر18سال خود داری می شود)و(برای پیشگیری از بیماریهای تنفسی و سرطان های مختلف تا حد امکان از افرادی که سیگار مصرف می کنند فاصله بگیرید)  در سطح شهرستان8/9/95
  14. توزیع 22 عدد صندوق جمع آوری مساعدت شهروندان در سطح شهرستان و ادارات و نهادها (  15/12/95 )

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد