فرماندار پاوه تمکین به قانون را در بررسی صلاحیت افراد خواستارشد/215 داوطلب انتخابات شورای شهر و روستا در شهرستان ثبت نام کرده اند

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 295925|17:37 - 1396/01/05
نسخه چاپی
فرماندار پاوه تمکین به قانون را در بررسی صلاحیت افراد خواستارشد/215 داوطلب انتخابات شورای شهر و روستا در شهرستان ثبت نام کرده اند
فرماندارشهرستان پاوه عمل به اصل بی طرفی وتمکین به قانون را در برسی صلاحیت افراد خواستارشد .

به گزارشهزار ماسوله، پرویز ایده پور در نشست توجیهی آموزشی با اعضای هیئت اجرایی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان پاوه رعایت اصل بی طرفی و حفظ شان و جایگاه افراد و تمکین به قانون را در بررسی صلاحیت داوطلبین خواستار شد.

 

فرماندارپاوه انتخابات را به عنوان اقتدار نظام و تحکیم بخش پایه های امنیت ملی با اتکاء به آرای عمومی عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد، با همدلی،تعامل و همکاری بین هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی و به کارگیری تمام توان و امکانات، شاهد انتخاباتی سالم و باشکوه با حضور حداکثری مردم خواهیم بود.

 

وی بااشاره به ثبت نام 215 نفراز داوطلبان انتخابات شوراهای شهر وروستا در این شهرستان تا پایان ششمین روز از ثبت نام،میزان مشارکت را خوب عنوان کرد وخواستار ثبت نام دیگر افراد متقاضی پیش از موعد مقرر شد.

 

گفتنی است دوازهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز 29 اردیبهشت سال 96 به طور همزمان در سطح کشور برگزار می شود.


شهرستان پاوه با بیش از 61 هزار نفر در شمال غربی استان کرمانشاه قراردارد ودارای پنج شهر،سه بخش و 43 روستا میباشد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد