مصری در گفتگو با مرصاد:

وقتی جهانگیری می گوید نماینده اصلاحات است یعنی روحانی این شرایط را ندارد/ عملکرد دولت یعنی عملکرد روحانی و جهانگیری/ برای کرمانشاه ۴ وعده مهم دادند که هیچکدام عملی نشد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296065|16:58 - 1396/02/12
نسخه چاپی
وقتی جهانگیری می گوید نماینده اصلاحات است یعنی روحانی این شرایط را ندارد/ عملکرد دولت یعنی عملکرد روحانی و جهانگیری/ برای کرمانشاه ۴ وعده مهم دادند که هیچکدام عملی نشد
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم بر اساس عملکردی که دیده اند و محک زده اند تصمیم خواهند گرفت.

به گزارشهزار ماسوله، عبدالرضا مصری در گفتگو باشبکه اطلاع رسانی مرصاد ،  در خصوص انتخاب چهره اصلح اظهار داشت: قطعاً تا کنون آن دسته از مردم که در چارچوب تقسیم بندی های سیاسی مثل اصولگرا و یا اصلاح طلب رای می دهند، تصمیم گرفتند که چه کسی را برای ریاست جمهوری انتخاب خواهند کرد اما به هر حال بیش از ۵۰ درصد مردم در ایام تبلیغات انتخاباتی مثل مناظره ها تصمیم می گیرند که به چه کسی رای بدهند و مبتنی بر شناخت بیشتر تصمیم می گیرند.

 

مصری ادامه داد: مردم عامه تا پایان این ایام تبلیغات تصمیم گیری می کنند و انتخاب خواهند کرد، اما آنچه که امروز می بینیم تغییر در صف بندی های سیاسی است، به عنوان مثال وقتی آقای جهانگیری در مناظره‌ها اعلام کرد که من نماینده اصلاح طلب ها هستند این می‌تواند به معنای حذف آقای روحانی باشد و این می‌تواند نگرانی هایی را به وجود بیاورد برای کسانی که سیاسی رنگ می دهند به هرحال چه در جناح اصولگرا و چه در جناح اصلاح طلب کسی موفق خواهد شد که بتوانند با اجماع بر سر یک کاندیدا و یا یک تصمیم واحد کار را پیش ببرد.

 

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: برای انتخاب اصلح مردم به تجربیات خود مراجعه می کنند و آنچه را که محک زده اند را در نظر خواهند گرفت در این میان اگر بخواهیم بین آقای جهانگیری و آقای روحانی تفکیک قائل شویم این خطاست چراکه اینها هر دو یک دولت بوده اند و عملکرد آنها هم مشترک و مشخص است.

 

مردم عملکردها را محک زده اند و تصمیم می گیرند

 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس اظهار داشت اگر عملکرد این دولت مثبت بوده است مردم به آن مثبت نگاه می کنند اما اگر مثبت نبوده بهبود فضای کسب و کار و اشتغال را شاهد نبوده ایم یا وعده‌ها عملی نشده است، باز هم مردم نسبت به آن قضاوت خواهند کرد. در همین کرمانشاه که من نماینده آن هستم چهار قولی که از دولت گرفته ام از چهار سال پیش تاکنون به هیچ کدام عمل نشده است.

 

وی افزود: اینها برای خود من شاخص است وقتی آقای وزیر رفاه در سال اول دولت به کرمانشاه آمد و گفت مثلا پالایشگاه آناهیتا تا یک ماه آینده شروع به کار خواهد کرد و پیش خواهد رفت اما انجام ندادند با این شعار که ما کلنگ نمی زنیم و با بولدوزر کار می‌کنیم... تعدادی دستگاه آوردند و وقتی هم که آقای وزیر رفت، آن را جمع آوری کردند معلوم بود دروغ است.

 

وی افزود: منطقه آزاد قصرشیرین را آقای رئیس جمهور در استادیوم آزادی کرمانشاه وعده داد و شعار داد ولی محقق نشد... راه آهن را هم وعده دادند تا پایان سال و تا بهار که نشد. استان کرمانشاه رتبه نخست بیکاری کشور را هم دارد و در این دولت به آن دست پیدا کرد اما دولت هیچ طرحی نیاورد که مثلا من برای کرمانشاه این برنامه را دارم که به میانگین کشوری از نظر بیکاری برگردد. اصولگرا یا اصلاح‌طلب هم ندارد...  هر دولت دیگری اینگونه کار می‌کرد یا وعده می‌داد و انجام نمی‌شد مردم قضاوت می‌کردند و نظر می‌دادند.

 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: به هر حال مردم تطبیق می دهند که مثلاً در این دولت چهار کار مفید انجام شده و اگر به آن دوباره رای بدهم کارهای دیگری انجام خواهد شد مردم ساده زیستی مدیریت جهادی و توجه به معیشت مردم را در نظر میگیرند. کشور امروز مدیر جهادی می‌خواهد نه مدیریت سلطنتی.

 

وی با اشاره به سفر حجت الاسلام رئیسی به عنوان یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری به کرمانشاه گفت: علاوه بر اینکه مهمان نوازی مردم کرمانشاه ایجاب می‌کند که از ایشان استقبال ویژه ای به عمل آوریم، قرآن کریم هم به ما توصیه کرده که همه نظر ها را بشنوید و بهترین آنها را انتخاب کنید بنابراین تمام مردم کرمانشاه برای استقبال و شنیدن برنامه ها و اقدامات آینده این کاندیداها و سایر کاندیداها پرشور حضور خواهند داشت و استقبال خواهند کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد