پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه به مناسبت روز معلم

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296066|17:07 - 1396/02/12
نسخه چاپی
پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه به مناسبت روز معلم
مختار برزگرفرد مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه در پیامی فرارسیدن روز معلم و هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم را به جامعه بزرگ فرهنگیان تبریک گفت.

به گزارشهزار ماسوله، مختار برزگرفرد مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه در پیامی فرارسیدن روز معلم و هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم را به جامعه بزرگ فرهنگیان تبریک گفت.

 

متن این پیام به شرح ذیل است:

 

بسم اله الرحمن الرحیم

اللهم یا معلم آدم علمنی، یا مفهم سلیمان قهمنی

 

سلام علیکم و رحمه الله و برکاته

خداوند عزوجل را شاکر و سپاسگزاریم که خلعت زیبای معلمی را بر قامت رسول مهربانی پیامبر عظیم الشان اسلام محمد مصطفی (ص) برازنده دانسته و معلمان بعنوان وارثان امانت بزرگ تعلیم و تربیت در روی زمین میراث داران این موهبت ارزنده الهی هستند.

باعث افتخار است که اینجانب مختار برزگرفردبه نمایندگی از مجموعه بزرگ آموزش و پرورش شهرستان پاوه در این خجسته ایام مراتب قدرشناسی و ارادت خود را خدمت همکاران عزیز فرهنگی بی ادعا که در حقیقت بعنوان موثرترین و کارآمدترین نیروی انسانی عامل توسعه و تعالی جامعه شاخته می شوند اعلام نمایم.

لذا ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم، از زحمات طاقت فرسا و ارزشمند همکاران فرهنگی در پیشبرد اهداف عالی دستگاه تعلیم و تربیت در مدارس تقدیر و تشکر نموده و صمیمانه ترین سپاس های خود را به شما فرزانگان عاشقی که شمع وجود گرانقدر خویش را در طبق اخلاص نهاده و نهال نوپای امروز را به امید فردایی شکوفاتر با عصاره ی جان آبیاری می نمایید نثارتان کنیم.

امیدوارم در سال «اقتصاد مقاومتی – تولید و اشتغال»، پیش‌قراولان عرصه علم ودانایی درسایه ی الطاف الهی بیش از پیش بستر رشد و خردورزی، اعتدال اندیشه و شکوفایی علمی و بالندگی اخلاقی جامعه  را فراهم نموده و  در سنگر خدمت به فرزندان این مرز و بوم و آینده سازان میهن عزیزمان سرافراز و سربلند باشید.

 

والسلام علیکم و رحمه الله

دوازدهم اردیبهشت ماه نود و شش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد