با حضور در مدارس پاوه :

مدیر دفتر امام جمعه پاوه و شهردار روز معلم را گرامی داشتند

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 296069|18:37 - 1396/02/12
نسخه چاپی
مدیر دفتر امام جمعه پاوه و شهردار روز معلم را گرامی داشتند
صبح امروز به مناسبت روز معلم مدیر دفتر امام جمعه پاوه و شهردار اين شهر با حضور در جمع معلمان چند مدرسه شهر پاوه روز معلم را گرامی داشتند.

به گزارشهزار ماسوله،  در جريان اين بازديد مدیر دفتر امام جمعه پاوه طي سخناني ضمن تبريك روز معلم به فرهنگيان اظهار كرد: معلمين عزيز در طول سال بدون هيچ چشم داشتي به وظيفه خطير تعليم و تربيت مشغولند و اكنون وظيفه ما است به عنوان يك شهروند، از معلمين محترم تقدير و تشكر ويژه اي را داشته باشيم. مصلح قادري افزود: ترديدي نيست، پس از خانواده، معلمان و فرهنگيان عزيز، عهده دار تربيت فرزندان ما هستند و در هر کجا و هر مقامی که باشیم مرهون زحمات معلمان كه حتي خارج از وظايف اداري و كاري خودشان در تربيت نسل آينده مي كوشند، هستیم. قادري ضمن تقدير از مديريت فعال و خوش فكر آموزش و پرورش و مجموعه همكاران ايشان ابراز اميدواري كرد حضور مسئول در مدارس تنها منحصر به روز معلم نگردد و در طول سال استمرار داشته باشد. وي در پايان با تقدیر و تشکر مجدد از خدمات و زحمات ارزنده معلمين شهرستان در مسئولیت حساس آموزش و پرورش، براي همه آنها آرزوی توفیق نمود.

 

شهردار شهر پاوه نيز در سخناني ضمن عرض تبریک روز معلم و تجلیل از جایگاه والای استاد مطهری و با بيان اينكه مقام شامخ معلم همانند شمع می‌سوزد تا به اطراف خود روشنایی ببخشد، از تلاش‌های فرهنگیان آموزش و پرورش در راستای هدایت و ارشاد نسل کنونی تقدیر و تجلیل نمود.

 

علي محمد ميري هدف از بازدید مدارس را تکریم و تجلیل از مقام شامخ معلمان عنوان کرد و گفت: هفته معلم بهترین فرصت است تا از مقام معلمان در حد بضاعت تقدیر شود.

 

وي با بيان اينكه معلمي شغلي است كه هم اجر مادي و هم اجر معنوي را به دنبال دارد گفت: حضور ما در مدارس پاوه ، به جهت تقدير و تشكر از زحمات انان است هرچند كه اگر عمق كار معلمي را در نظر داشته باشيم، هر روز را بايد از آنان تقدير و تشكر داشته باشيم.

 

وي با بيان اينكه تمامي دانشمندان و پزشكان از كانال آموزش و پرورش عبور مي كنند گفت: آموزش به فرزندان ما وظيفه خطيري است كه هركسي نمي تواند عهده دار آن باشند بلكه اين معلمان هستند كه کلید اصلی آموزش را عهده دار هستند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد