افتتاح دفتر ستاد انتخاباتی رئیسی نامزد ریاست جمهوری در پاوه

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 296110|22:49 - 1396/02/20
نسخه چاپی
افتتاح دفتر ستاد انتخاباتی رئیسی نامزد ریاست جمهوری در پاوه
دفتر ستاد مركزي تبلیغات انتخاباتی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی عصر امروز طی آئینی در پاوه افتتاح شد.

به گزارشهزار ماسوله، دفتر ستاد مركزي كار و كرامت تبلیغات انتخاباتی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی عصر امروز طی آئینی با حضور دکتر عبدالرحیم بنکدار رئیس ستاد مرکزی انتخابات حجت الاسلام رئیسی در کرمانشاه در پاوه افتتاح شد.

 

مسئول ستاد مركزي تبلیغات انتخاباتی رئیسی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این آئین اظهار كرد: امروز شرکت در انتخابات یک تکلیف و وظیفه همگانی است .

 

هومن آژند افزود: سرنوشت هر ملتی بدست خود آن ملت تغییر می کند پس بنابراین همه باید برای تعیین سرنوشت و انتخاب افراد اصلح در این دوره از انتخابات برنامه ریزی کنیم .

 

وي گفت: ما از ظرفیت‌هایی که نگران آینده مملکت هستند و رفع مشكلات مردمي را در اولويت دارند، استقبال می‌کنیم تا به مرتفع نمودن اين مشكلات مردمی کمک کنند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

 

اژند با اشاره به اوضاع اقتصادي كشور گفت: متاسفانه امروز، بيشترين ميزان بيكاري در استان كرمانشاه است و شهرستان پاوه نيز از اين قاعده مستثني نمي باشد.

 

وي تصريح كرد: در اين شرايط حاكم بر كشور، از فرد انتخاب شده مملكت نيز، خواهانيم كه مشكلات موجود در منطقه اورامانات را فراموش نكند.

 

وی در پايان نيز بر مشارکت حداکثری مردم در این دوره از انتخابات تاکید کرد.

 

مهرداد سليمي ، مسئول ستاد مرکزی كار و كرامت شهر پاوه نيز در اين آيين ضمن خيرمقدم به مهمانان در سخناني از جوانان . روحانیون .کارمندان .بازاریان .فرهنگیان و بانوان جهت همکاری در ستاد مركزي رئيسي دعوت به عمل آورد.

 

وي نيز بر مشارکت حداکثری مردم در این دوره از انتخابات تاکید کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد