تجلیل آموزش و پرورش پاوه و نهاد کتابخانه های عمومی از فرهنگیان فعال شهرستان در امر کتابخوانی

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296176|18:49 - 1396/03/07
نسخه چاپی
تجلیل آموزش و پرورش پاوه و نهاد کتابخانه های عمومی از فرهنگیان فعال شهرستان در امر کتابخوانی
مدیریت آموزش و پرورش و نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان پاوه در اولین جلسه کتابخوان از فرهنگیان فعال در امر کتابخوانی در کتابخانه عمومی وحدت پاوه تجلیل کردند.

به گزارشهزار ماسوله، مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه در سخنانی ضمن تشکر از برگزار کنندگان این نشست ها، جایگاه کتاب و مطالعه را دارای منزلت حقیقی در ساختن جامعه های رو به جلو دانست و اشاره نمود با تعمق علمی در جوامعی که سرانه مطالعه بالایی دارند به این نکته پی میبریم که ناهنجاری ها و آسیب های  اجتماعی ار تباط معکوسی با مطالعه دارند بطور مثال خشونت فردی و جمعی در سطح جامعه ای که سرانه مطالعه بالایی دارند پایین است و سطح زندگی نسبتا مطلوبی دارند؛ بر این اساس شایسته است که در جامعه ما نیز با ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی عمق گرا در بین کودکان و نوجوانا ن نسبت به آینده جامعه احساس مسئولیت گردد.

 

مختار برزگرفرد بهترین سن گسترش فرهنگ مطالعه را در مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول دانست و در این راستا آمادگی آموزش و پرورش پاوه را برای هرگونه همکاری با نهاد کتابخانه های عمومی پاوه اعلام کرد و از کلیه فرهنگیان گرانقدر دعوت به حضور فعال در این نشست ها نمود.

 

در ادامه نشست فرهنگیان آموزش و پرورش پاوه در یک فضای علمی و گفتگو محور به بحث و تبادل نظر پیرامون موضوع مطالعه و کتاب و همچنین موضوعات روز جامعه پرداختند و کتاب هایی  نیز از طرف سیروس امین زاده، انور ولدبیگی، عادل رمضانی، نگین پیرمغان و مسرور عبدالهی معرفی گردیدند که با استقبال و نقد و بررسی شرکت کنندگان در این نشست همراه بود.

 

گفتنی است در پایان از فرهنگیان فعال شهرستان در امر کتابخوانی توسط مدیریت آموزش و پرورش و نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان پاوه تجلیل شد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد