کسب رتبه نخست استانی تولید فیلم آزمایشگاهی توسط معلم جوان باینگانی

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296184|17:55 - 1396/03/09
نسخه چاپی
کسب رتبه نخست استانی تولید فیلم آزمایشگاهی توسط معلم جوان باینگانی
'مظهر رمضانی' دبیر فیزیک بخش باینگان با شرکت در مسابقات تولید فیلم آزمایشگاهی با محور طراحی آموزشی در سال تحصیلی 95/96 موفق به کسب رتبه نخست در سطح مناطق 24 گانه استان کرمانشاه شد.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از ایرنا، این مسابقات در راستای اجرای برنامه عملیاتی گروه های آموزشی متوسطه دوم سطح کشور برگزار شد و 10 تن از شرکت کنندگان به مرحله پایانی این مسابقات راه یافتند.
این دبیر جوان فیزیک روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت: مسابقات طراحی آزمایش و تهیه کلیپ آزمایشگاهی که بالاترین رتبه در سطح استان است بهمن ماه سال گذشته در بین دبیران علوم پایه استان کرمانشاه برگزارشد.
مظهر رمضانی افزود: طرح بنده طراحی و انجام آزمایش با وسایلی بسیار ساده برای نشان دادن اصل شناوری در سیالات و اندازه گیری نیروی ارشمیدسی بود که منجر به کسب رتبه اول بنده در این مسابقات شد.
او گفت که تهیه کلیپ های کوتاه آموزشی برای ارائه هرچه بهتر و سریعتر سرفصل های کتب درسی و همگام شدن با آموزش روز دنیا یکی از نیازهای حوزه آموزشی است.
دبیر فیزیک مدارس منطقه باینگان در ادامه بی توجهی به انجام آزمایش و اختصاص وقت کافی به دروس پایه و تکیه به تئوری و کلیشه ها را از مهم ترین مشکلات سیستم آموزشی کشور ذکر کرد و گفت: تجهیز مدارس به کلاس های هوشمند و نمایش کلیپ های آموزشی در مدارس شاید تا حدی بتواند این نقیصه را برطرف نماید.
رمضانی از از مسئولان خواست برند ناپسند 'مصرفی' را از سر آموزش و پرورش بردارند و با شستن چشم ها نگاه دیگری به بزرگترین و مهم ترین وزارت خانه دولت داشته باشند و کیفیت آموزشی را فدای کمیت ها نکنیم.
شهر باینگان با حدود چهار هزار نفر جمعیت در 130 کیلومتری غرب شهر کرمانشاه واقع شده و یکی از شهرهای مرزی استان کرمانشاه است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد