به همت سپاه ناحیه پاوه؛

مانور "تذکر لسانی، وظیفه همگانی" در پاوه برگزار شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296192|23:03 - 1396/03/10
نسخه چاپی
مانور "تذکر لسانی، وظیفه همگانی" در پاوه برگزار شد
نخستین مرحله مانور امر به معروف و نهی از منکر با عنوان «تذکر لسانی، وظیفه همگانی» هم‌زمان در ايام ماه مبارک رمضان در شهرستان پاوه برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، نخستین مرحله مانور امر به معروف و نهی از منکر با عنوان «تذکر لسانی، وظیفه همگانی» هم‌زمان با ماه مبارک رمضان بعد از ظهر امروز در پاوه برگزار شد.

 

جانشين فرماندهي ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پاوه در جلسه ای قبل از برگزاری این مراسم كه در مسجد شهدا برگزار شد اظهار داشت: همان‌طور که نماز و روزه واجب است، امر به معروف و نهی از منکر نیز یکی از واجبات است كه بايد مورد توجه و اقدام عملي قرار گيرد.

 

سرهنگ سلطان قلي افزود: مانور تذکر لسانی، وظیفه همگانی همزمان در  اين ماه مبارک رمضان در چهار مرحله به‌صورت هفتگی برگزار خواهد شد.

 

وي با اشاره به آيه اي از قران كريم گفت: خداوند مي فرمايد بايد كساني در بين مردم باشند كه فريضه امر به معروف و نهي از منكر را به جا آورند.

 

وي گفت: امر به معروف و نهي از منكر مراتبي را دارد كه در صورتي كه هر فردي خلاف دستورات دين اسلام عمل نمايد اولين مرتبه آن در برابر آن، نارضايتي به صورت قلبي است كه تذكر لساني در مراتب بعدي آن قرار مي گيرد.

 

وي اضافه کرد: نخستین مرحله این مانور نيز امروز با حضور گسترده بسیجیان متدین و پرسنل ستاد ناحیه و حوزه های تابعه پاوه به‌صورت برگزار مي شود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد