شهاب نادري مطرح كرد:

ضرورت استفاده از وجود بانوان در مباحث مديريتي

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 296436|02:07 - 1396/05/17
نسخه چاپی
ضرورت استفاده از وجود بانوان در مباحث مديريتي
شهاب نادري گفت: قطعا با تشكيل كميته بانوان حمايت از اين كميته را در اولويت داريم و از وجود بانوان نيز در بحث مديريتي حتما استفاده خواهد شد.

به گزارشهزار ماسوله، نماينده مردم پاوه و اورامانات در مجلس در گروه تلگرامي مطالبات بانوان منطقه در سخناني در پاسخ به سوالات بانوان در خصوص اقدامات و عملكرد لازم در خصوص اشتغال بانوان و برنامه هاي خود در آينده براي آنان اظهار داشت: برنامه اشتغال فراگير در سال،  طرح كارانه اشتغال و طرح ويژه فارغ التحصيلان دانشگاهي براي مهارت اموزي در محيط كار از مواردي است كه در حال پيگيري مي باشند كه بتوانيم در اين حوزه ها هم از بانوان محترم منطقه استفاده كنيم.

 

شهاب نادري افزود: از بانوان محترم تقاضامنديم كه در ارائه هرگونه طرحهاي اشتغالزايي همكاري كنند بلكه ما نيز با حمايت هاي خود و با ارائه تسهيلات لازم بتوانيم روند كار انان را در اشتغالزايي بهبود بخشيم.

 

وي با اشاره به چگونگي مهارت در فني و حرفه اي بانوان گفت: سازمان فني و حرفه اي ، مهارت آموزي را در محيط كاري واقعي و غير دانشگاهي با روشهاي آموزش فني و حرفه اي و بر اساس مهارت و شايستگي هاي مورد نياز براي يك مربي و بر اساس چهار چوب استانداردهاي آموزشي ، مهارت را از مريبان به مهارت آموزان انتقال مي دهند و گواهينامه لازم در اين مهارت نيز صادر مي شود.

 

وي در پاسخ به اين سوال مبني بر ضرورت تشكيل كميته بانوان تصريح كرد: قطعا با تشكيل كميته بانوان حمايت از اين كميته را در اولويت داريم و از وجود بانوان نيز در بحث مديريتي حتما استفاده خواهد شد.

 

نادري با اشاره به مشكل بيكاري در منطقه گفت: آمار بيكاري در منطقه ما در كل كشور در صدر قرار دارد و ما نيز به دنبال جذب سرمايه گذار در منطقه مي باشيم اما در اين راه بنده به تنهايي نمي توانم كاري را انجام دهم بلكه نياز به مشاركت همكاري و همفكري مردم را مي طلبد.

 

يكي از بانوان شهرستان روانسر نيز در سخناني خواستار توسعه بيمارستان روانسر شد و گفت: وضعيت مردم شهرستان روانسر در حد پاييني قرار دارد به طوري كه مراجعه كنندگان به يك متخصص در مطب شخصي نسبت به درمانگاه شبانه روزي خيلي پايين است و اين نشان از آن دارد كه مردم نمي توانند هزينه هاي بالاي يك متخصص را پرداخت كنند.

 

وي افزود: ما در كنار بيمارستان يك هكتار زمين را داريم كه حاضر هستم براي مردم شهرستان حدود نيم هكتار از آن را به اين بيمارستان و با حضور نماينده محترم اورامانات اهدا كنم.

 

وي در پايان گفت: قطعا ورود به بخش خصوصي با توجه به اصل 44 قانون اساسي و حضور جوانان باعث خواهد شد كه وضعيت بيكاري جوانان منطقه ما بهبود يابد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد