به مناسبت روز خبرنگار؛

تجلیل مدیر آموزش و پرورش پاوه از اصحاب رسانه شهرستان

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296442|22:48 - 1396/05/17
نسخه چاپی
تجلیل مدیر آموزش و پرورش پاوه از اصحاب رسانه شهرستان
به مناسبت روز خبرنگار مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه، از خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان در مراسمی تجلیل کرد.

به گزارشهزار ماسوله، مدیر آموزش و پرورش پاوه در این مراسم اصحاب رسانه را فرماندهان آگاهی بخشی در جامعه عنوان کرد و افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه سفیران آگاهی بخشی و جهادگران عرصه فرهنگی هستند، که با چیدن کلمات و جملات با مهارت و ظرافت خاص در کنار یکدیگر به عنوان فرماندهان آگاهی بخشی در جامعه نقش آفرینی می کنند.

 

مختار برزگرفرد افزود: اصحاب رسانه هم نشین و همدم قلم و جوهرند، قلمی که خداوند در قرآن کریم بدان سوگند یاد نموده و این ارزش و جایگاه رفیع فعالان این عرصه را می رساند.

 

وی افزود: واقعیت و حقیقت دو مقوله متفاوت هستند، واقعیت ریشه در وَقَعَ داشته و به معنای آن چیزی است که اتفاق افتاده و حقیقت ریشه در حق داشته و آن چیزی است که حقیقت دارد، که در این راستا رسالت خبرنگار نیز آن است که واقعیت ها را به حقیقت تبدیل کنند.

 

برزگرفرد ذوق ذاتی، سرعت در انتشار، حق طلبی و حق گویی و محرم بودن را از ویژگی های بارز اصحاب رسانه و خبرنگاران عنوان کرد که این ویژگی ها در رسانه های پویا و قابل اعتماد برای جامعه نمود عینی پیدا می کند.

 

مدیر آموزش و پروش پاوه در پایان با تجلیل از همراهی و همکاری اصحاب رسانه شهرستان پاوه با مدیریت آموزش و پرورش، خبرنگاران را بازوان توانمند برای آموزش و پرورش عنوان کرد که با تهیه و انتشار اخبار و گزارش ها می توانند نقش پررنگی در توسعه و پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت داشته باشند.

 

در پایان این مراسم از خبرنگاران شهرستان پاوه با اهدای لوح و هدایایی قدردانی شد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد