مراسم يادواره شهداي كارمند شهرستان پاوه برگزار شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296534|00:08 - 1396/06/07
نسخه چاپی
مراسم يادواره شهداي كارمند شهرستان پاوه برگزار شد
با حضور برخي از مسئولين مراسم يادواره شهداي كارمند شهرستان پاوه در سپاه ناحيه اين شهرستان برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، فرماندار شهرستان پاوه در اين مراسم در سخناني ضمن گرامي داشت ياد و خاطره شهدا اظهار داشت: تمام مناسبت هاي ما برگرفته از تاريخ شهادت كساني است كه بر گردن ما حق دارند.

 

پرويز ايده پور افزود: هيچگاه دولت و نظام جمهوري اسلامي ايران با وجود سنگ اندازهايي از جانب ديگران بدون مشكل نبوده است و در هر دوره اي از اول انقلاب تاكنون گروهها و احزابي از همسايگي اطراف كشور، به ما تاخته اند.

 

وي گفت: در زماني كه اين گروهها بر كشور ما تاختند، سازماني از جنس خود مردم براي مقابله با آنها تشكيل يافت كه اين مبارزه براي نظام هزينه بردار بود.

 

وي ادامه داد: در زماني كه جنگ هشت ساله كشورهاي غربي عليه مملكت ما آغاز شد در آن بحران كه كشور ما نوپا بود، اما همواره خدمت به مردم در اولويت بود و اكنون نيز پس از گذشت 4 دهه خدمات نظام و دولت در دورترين نقطه روستايي ما، آيتم هاي آب ، برق، خانه بهداشت و جاده در دسترس قرار گرفته است.

 

وي تصريح كرد: علاوه بر اين آيتم ها، موارد ديگري همچون تلفن همراه و اينترنت نيز براي 40 روستاي پاوه نيز راه اندازي شده است.

 

وي با اشاره به خدمات دولت در شهرستان گفت: برخي از رسانه ها اين خدمات را ناخدمت معرفي مي كنند بلكه حركت خدمات اين نظام مستمر و ادامه دار است.

 

فرمانده سپاه ناحيه پاوه نيز در سخناني ضمن گرامي داشت ياد و خاطره شهدا اظهار داشت: اگر بخواهيم خدمت گزاري مطلوبي را در جامعه داشته باشيم نياز به كساني داريم كه در اين عرصه مجاهدانه و ايثارگرانه خدمت كرده اند.

 

سرهنگ بهشتي راد با اشاره به سخنان اخير رهبر معظم انقلاب در خدمت دولت به مردم گفت: در قبل هم رهبر معظم انقلاب ، مديريت جهادي و جهادي عمل كردن را يكي از محورهاي خدمتگزاري به مردم بر شمردند.

 

وي گفت: اگر بخواهيم مردمي را كه شايسته خدمتگزاري هستند راضي نگه داريم و اين مردمي كه همه چيز خود را در راه انقلاب دادند، لاجرم بايد خدمتگزاري جهادي را براي آنها داشته باشيم.

 

وي ادامه داد: امروز كشور ما در عرصه بين المللي و در عرصه اقتدار و بالندگي هيچ كاستي را ندارد و قطع به يقين در عرصه نقش آفريني جهاني يكي از موفق ترين دوران آن را نيز سپري مي كنيم.

 

فرمانده سپاه ناحيه پاوه افزود: اين كشور در عدم تسليم شدن به كشورهاي غربي و استكبار ، به عنوان الگوي بسياري از كشورهاي اسلامي شده است.

 

سرهنگ بهشتي راد گفت: در عرصه داخلي نيز ما حتما بايد انسجام داخلي خود را با خدمتگزاري و كارسازي براي نظام و انقلاب تقويت كنيم اما امروز افرادي هستند كه متاسفانه گاها در خدمتگزاري به مردم باز مي مانند.

 

وي با اشاره به شهدايي همچون شهيد سيفي، عبدالله زاده و بسياري از شهداي مجاهد شهرستان خاطر نشان كرد: ما در اوايل انقلاب با دست خالي در مقابل دشمن ايستاديم و اين شهيدان هم حضور در جبهه ها و پايه گذاري بسيج را بر كار خود مقدم دانستند و در مقابل دشمن ايستادند.

 

وي با بيان اينكه امروز عرصه جهاد فرق كرده است گفت: امروز ما به افرادي نياز داريم كه همان روحيه جهادي دوران انقلاب در درون آنها وجود داشته باشد و نياز به عمل جهادي در عرصه هاي مختلف اجتماعي ، اقتصادي ، سياسي و فرهنگي داريم.

 

در پايان نيز از برخي از خانواده هاي شهداي كارمند شهرستان پاوه به رسم يادبود با اهداي لوح و هدايا تقدير به عمل آمد.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد