مدیر سینما فرهنگ پاوه خبر داد:

اکران فیلم " ساعت 5 عصر " ساخته مهران مدیری در پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296609|18:20 - 1396/06/23
نسخه چاپی
اکران فیلم " ساعت 5 عصر " ساخته مهران مدیری در پاوه
مدیر سینما فرهنگ پاوه از اکران فیلم " ساعت 5 عصر " ساخته مهران مدیری در پاوه خبر داد.

به گزارشهزار ماسوله، فواد توفیقی در گفتگویی با خبرنگار ما در این باره اظهار کرد: فیلم " ساعت 5 عصر " ساخته مهران مدیری از تاریخ 25 شهریور لغایت 6 مهرماه  در سینما فرهنگ پاوه اكران مي شود.

 

فواد توفيقي با اشاره به خلاصه ای از این فیلم گفت: داستان این فیلم از 7 صبح تا 5 بعدازظهر یک فرد را در تهران روایت می‌کند که آن روز آخرین فرصت آن فرد است که باید کاری را انجام دهد.

 

وي گفت: فیلم سینمایی " ساعت 5 عصر " اولین ساخته سینمایی مهران مدیری است که با توجه به گفته های مهران مدیری  ، رئال ، کمدی و سوژه آن تلخ است که در این مورد توضیح داده است : "  ...از شروع تا پایان «ساعت ۵ عصر» سراسر نقد اجتماعی است... فیلم مثل گلوله برفی است که هرچه جلوتر می رود بزرگتر می شود و ریتم مدام تندتر می شود و دیوانه وار بودن ماجرا بزرگتر و موضوع عظیم تر می شود".

 

وي ادامه داد: بسیاری از سکانس های فیلم «ساعت 5 عصر» در محیطی شلوغ و پرجمعیت فیلمبرداری شده است و در هر سکانس بین 600 تا700 نفر حضور داشته اند مهران مدیری به این دلیل که شخصیت اصلی فیلم تنها تا ساعت ۵ عصر وقت دارد که یک امضا بگیرد، نام فیلم سینمایی اش را «ساعت 5 عصر» گذاشته است مهران مدیری درباره شباهت این فیلم به کارهای قبلی اش گفته است : این فیلم نه به لحاظ ساختار و نه به لحاظ نوع نگاه و موضوع شبیه کارهای قبلی‌ام نیست.

 

نویسنده، تهیه کننده و کارگردان : مهران مدیری
بازیگران : سیامک انصاری ، آزاده صمدی ، مهران مدیری ، نگین معتضدی ، امیر جعفری ، پانته آ سیروس


رکوردهای فیلم :
ركورد1: تعداد سانس (520 سانس در کشور)
ركورد2: فروش اينترنتي
رکورد3: فروش اولین روز اکران (700 میلیون تومان)
رکورد4: تعداد سانس در یک سینما (54 سانس در کوروش) ( منبع : سایت سلام سینما )
امیر قادری منتقد سینما و سردبیر کافه سینما در یادداشتی در باره فیلم نوشته است : با میزانسن‌های جذاب و فیلمبرداری حساب شده، و استفاده درست و به اندازه از جلوه‌های ویژه بصری، و البته حضور درجه یک سیامک انصاری، "ساعت 5 عصر" مهران مدیری، فراتر از انتظارم بود ... طرح داستانی محبوب مدیری"  برخورد فرد متمدن، با دنیایی که بلاهت‌‌اش، بیش و پیش از هر چیز، حریم شخصی‌ فردی را که فقط می‌خواهد خوب زندگی کند، در هم می‌شکند " در سطح فراتری از سریال‌های تلویزیونی‌اش مطرح می‌شود ( منبع : کافه سینما ، یادداشت امیر قادری)

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد