در شهر بانه وره ؛

از پذیرفته شدگان كنكور سراسري بخش باينگان، تجليل به عمل آمد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296654|15:34 - 1396/07/05
نسخه چاپی
از پذیرفته شدگان كنكور سراسري بخش باينگان، تجليل به عمل آمد
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان گفت: دانشجو باید در محیط دانشگاه فعال ، پویا ، سخت کوش و پرسشگر باشد تا بتواند در جامعه تغیر ایجاد کند.

به گزارشهزار ماسوله،  حبیب اله مستوفی در آیین تجلیل از پذیرفته شدگان دانش آموزان بخش باينگان در دانشگاهها  و مراکز علمی کشور ، که در شهر بانه وره و با حضور امام جمعه ،  شهردار و شورای شهر ، اولیا  و دانش آموزان شهر بانه وره برگزار شد طی سخنانی با تبریک آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس   راه یابی  دانش آموزان به  دانشگاهها و مراکز علمی را به اولیا و همکاران فرهنگی تبریک گفته و از  دانش آموزان در خواست نمود که در محیط دانشگاه ، فعال ، کوشا ، پرسشگر  و خلاق  باشند تا بتوانند در جامعه تحول و دگرگونی ایجاد کنند .

 

رئیس ستاد پروزه مهر  با اشاره به حدیثی از ییامبر اکرم (ص) با بيان اينكه انسان در هر سن و سالي، مستلزم آموختن و تحول در زندگی می باشد، از دانش آموزان در خواست نمود که قدر دان و وظیفه شناس زحمات اولیا خویش باشند.

 

مستوفی در پایان سخنان خویش ضمن تشکر از شهرداری و شورای شهر  بانه وره ، اظهار امیدواری   نمود: با همکاری اولیا و دانش آموزان و سعی و تلاش مضاعف شاهد  قبولی بیشتر دانش آموزان در مراکز دانشگاهی و علمی کشور باشیم.

 

 در ادامه ملا عباس محمودی امام جمعه بانه وره ضمن سخنانی  از دانش آموزان خواست در محیط دانشگاه رعایت ادب ، اخلاق ، حیا و ایمان  را داشته تا بتوانند همزمان با پیشرفت علمی ، پیشرفت تربیتی و اخلاقی  رانیز کسب کنند.

 

 در ادامه اسماعیل رستمی  مدیر دبستان شهید مطهری بانه وره نیز  با  ایراد سخنانی از  راه یافتگان  به مراکز علمی تقدیر و برای آنان موفقیت و سربلندی  توام با  کسب  مدارج علمی آرزو نمود.

 

  مراسم با اهدا لوح تقدیر به دانش  آموزان راه یافته به مراکز دانشگاهی و علمی به پایان رسید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد