از لوگوی سرویس مدارس پاوه رونمایی شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296657|16:15 - 1396/07/06
نسخه چاپی
از لوگوی سرویس مدارس پاوه رونمایی شد
در نشستی باحضور مدیر آموزش و پرورش، رئیس پلیس راهور و مدیر شرکت مبتکران هزارماسوله از لوگوی سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزی مدارس شهرستان پاوه رونمایی شد.

به گزارشهزار ماسوله، مدیر آموزش و پرورش پاوه در این نشست با بیان اینکه 500 تا 600 دانش آموز از سرویس مدارس استفاده می کنند، گفت: 10 ون، 12 تاکسی درون شهری و بیش از 18 آژانس و خودروی شخصی به مدارس خدمات رسانی می کنند و در میان رانندگان برای اولین بار در پاوه نیز از راننده بانو استفاده شده است.

 

مختار برزگرفرد افزود: خوشبختانه امسال خدمات سرویس مدارس پاوه برای اولین بار به صورت سازماندهی شده توسط شرکت پیمانکار با لوگوی مشخصه و نصب شده بر روی بیش از 40 خودرو شروع به کار کرد.

 

رئیس پلیس راهور شهرستان نیز ضمن تقدیر از اهتمام آموزش و پرورش و دادستان در اجرا کردن این طرح، به لوگوی طراحی شده برای سرویس مدارس پرداخت و گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان سرویس هایی را که دارای لوگوی ویژه هستند به رسمیت می شناسد و در این راستا ماموران راهنمایی رانندگی با خودروهای فاقد لوگو برابر قانون برخورد می کند.

 

سروان عبدی در توصیه ای به والدین خواستار تحت پوشش قرار دادن سرویس دانش آموزان توسط شرکت مبتکران هزارماسوله شد و در خاتمه افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی در قبال سرویس های بدون مجوز هیچ گونه مسئولیتی ندارد و ضمن جریمه و توقیف آنها به افرادی که تمایل به ایاب و ذهاب دانش آموزان را دارند توصیه می شود از شرکت مذکور مجوزهای لازم را کسب نموده چراکه در غیراینصورت اگر مشکلی پیش بیاید بیمه آن را پوشش نمی دهد.

 

یاسر فتحی مدیر شرکت مبتکران هزارماسوله نیز گفت: اولیاء و رانندگانی که تمایل به سرویس دهی مدارس دارند با در دست داشتن مدارک جهت ثبت نام به آدرس شرکت واقع در خیابان امام محمد غزالی، جنب آموزشگاه مولوی مراجعه نمایند

.

گفتنی است طرح خدمات رسانی سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزی در سال تحصیلی 97-96 با اهتمام مدیریت آموزش و پرورش و حمایت و همراهی دادستان، پلیس راهنمایی و رانندگی، واحد تاکسی رانی شهرداری و شورای آموزش و پرورش براساس مناقصه برگزار شده به شرکت مبتکران هزارماسوله واگذار شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد