وهابي خبر داد:

كسب رتبه اول استاني توسط آموزش وپرورش منطقه نوسود در پيشرفت تحصيلي دوره ابتدايي

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296674|16:51 - 1396/07/12
نسخه چاپی
كسب رتبه اول استاني توسط آموزش وپرورش منطقه نوسود در پيشرفت تحصيلي دوره ابتدايي
وهابي رئيس اداره ضمن تقدير و تشكر از زحمات آموزگاران محترم در مدارس شهري و روستايي يكي از شاخص هاي مهم استاني و منطقه اي را در دوره ابتدايي بحث نرخ ارتقاء و و تكرار پايه و هم چنين نتايج درصد پيشرفت تحصيلي عنوان كرد.

به گزارشهزار ماسوله، اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود و پاوه مشتركاً رتبه اول استاني را درنتايج پيشرفت تحصيلي دوره  ابتدايي در سال تحصيلي 96-95 كسب نمودند.

 

وهابي تلاش وجديت همكاران را در توجه به آموزش دانش آموزان دوره ابتدايي، شناسايي نقاط ضعف و قوت آنها و تلاش در جهت رفع نقاط ضعف موجود در طي سال تحصيلي ، تشكيل كميته هاي پيشرفت تحصيلي با همكاري سرگروه هاي آموزشي و بازديد مستمر همكاران اداري از مدارس و تلاش اين اداره در راستاي شناسايي اوليائ بي سواد خاصتاً در روستاها و برگزاري كلاس هاي آموزشي به منظور با سواد نمودن آنان ، برگزاري جلسات مستمر با اوليائ دانش آموزان ابتدايي و بعضاً برگزاري كارگاه ها ي آموزي را از عوامل موثر در موفقيت اين اداره در حوزه ابتدايي عنوان كرد .

 

وي از ساماندهي تعداد 635 دانش آموزان ابتدايي پسر و دختر در قالب 42 كلاس درس در منطقه با نيرو هاي انساني زبده و توانمند در منطقه خبر داد .  

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد