کارگاه آموزشی صدای پای کنکور در پاوه برگزار شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297212|16:14 - 1396/11/26
نسخه چاپی
کارگاه آموزشی صدای پای کنکور در پاوه برگزار شد
کارگاه آموزشی یک روزه صدای پای کنکور باحضور دکتر آزاد الله کرمی در دو تایم برای دانش آموزان مقطع پیش دانشگاهی و اولیاء آنان در سالن امتحانات امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، مختار برزگرفرد مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه ضمن تقدیر از حضور حداکثری دانش آموزان در این کارگاه در سخنان کوتاهی خطاب به داوطلبان کنکور گفت: در هر موقعیتی که هستیم باید بهترین باشیم و زمانی که دیگران انگیزه و برنامه ندارند ما با انگیزه بخشی به خود، برنامه ریزی را در دستور کار قرار دهیم.

 

وی افزود: هیچ گاه ناامید نشویم چراکه امید یکی از مهمترین عواملی است که در موفقیت ما نقش اساسی دارد.

 

برزگرفرد با بیان اینکه انسان هرگاه اراده کند و از کمترین فرصت ها بیشترین استفاده را ببرد، می تواند موفق شود، اظهار کرد: انگیزه عامل مهمی یرای موفقیت در کنکور سراسری است و بدون انگیزه هیچ دانش آموزی قادر به هدف گذاری و دستیابی به موفقیت نیست.

 

گفتنی است در ادامه دکتر آزاد الله کرمی طی سخنان مبسوطی درخصوص انگیزه بخشی به دانش آموزان، برنامه ریزی درسی، نحوه مطالعه کتب و استفاده از کتاب های کمک آموزشی، بودجه بندی سوالات و دیگر موارد ضروری برای دانش آموزان مطالبی را ارائه کرد و در خاتمه پاسخگوی سوالات دانش آموزان شد.

 

یادآور می شود: گارکاه یکروزه صدای پای کنکور در تایم بعدازظهر نیز با سخنرانی دکتر آزاد الله کرمی برای اولیاء دانش آموزان مقطع پیش دانشگاهی پاوه برگزار شد و در پایان به رسم یادبود باحضور تعدادی از اولیاء دانش آموزان از این استاد دانشگاه با اهداء لوح یادبود و هدیه ای تقدیر به عمل آمد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد