در ششمین روز از هفته دولت:

افتتاح پروژه آسفالت روستای آریت پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301219|13:12 - 1402/06/07
نسخه چاپی
افتتاح پروژه آسفالت روستای آریت پاوه
در ششمین روز از هفته دولت با حضور معاون برنامه ریزی، بخشدار باینگان و جمعی از مسئولین پروژه آسفالت روستای آریت پاوه افتتاح شد.

به گزارش هزارماسوله ، رئیس بنیاد مسکن پاوه در آیین افتتاحیه این پروژه در سخنانی با بیان اینکه روستای آریت دارای 44 خانوار می باشد اظهار داشت: طرح هادی روستایی از سال ۸۵ تهیه شده است، و قسمتی از اراضی روستا بنا به مطالبه اهالی اینجا برای صدور مجوز ساخت و ساز، الحاق؛ و هم اکنون این زمینها واگذار و برخی از آنها نیز ساخت و ساز شده است.

 

آرش رضایی گفت: عملیات زیرسازی توسط بنیاد مسکن و جدولگذاری آن توسط دهیاری انجام شده و عملیات آسفالت جاده روستا نیز با ۴ هزار متر مربع از محل اعتبارات قیر رایگان انجام شده است.

 

وی گفت: هم اکنون به نمایندگی از ده روستای شهرستان پروژه آسفالت افتتاح می شود که هزینه انجام شده برای این پروژه یک میلیارد و 200 میلیون تومان است.

 

رضایی با بیان اینکه خوشبختانه اعتبارات خوبی به شهرستان تزریق شده است گفت: ۴۰ هزار متر مربع آسفالت در روستاهای شهرستان در دست اجراست و یا انجام شده است.

 

بخشدار باینگان نیز در سخنانی اظهار داشت: ما امروز در بخش باینگان ۹ طرح و پروژه را افتتاح می کنیم که شامل اجرای طرح هادی روستایی، بهسازی و جدولگذاری، راه اندازی خانه کودک باینگان و افتتاح ساختمان ثبت احوال باینگان می باشد که در مجموع سه میلیارد تومان هزینه شده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد